Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 00:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
hey,,
jeg har over søgt nettet og div forhandler af mitsubishi og jeg kan ikke finde noget om hvordan jeg får min carisma bedre kørene. det er frem for alt moment jeg er ude efter, så hvis der er nogen som kender et sted, en chip en box eller et eller andet som passer til min bil (mitsubishi carisma 1,8 GDI fra oo) vil jeg meget gerne høre fra jer.
jeg vedhæfter et lille billede af min bil og hvis der nogle som har forslag til at gøre den mere stylet er i meget velkommen til at give jeres bud, (jeg skal have nye fælge, men jeg er ved at finde ud af om jeg kan få 18" på)
MVH Emil

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Angående din styling af bilen:

1) Hvad med at udskifte dine gule pærer med "chrom-farvede" pærer - der selvfølgelig stadig lyser gult?
2) Andre sidespejle, lidt a la M3-spejle, indfarvede selvfølgelig.

Og så kunne du jo også tage et billede af bagenden, så vi kan se den :-P :-P ...

Mvh RWE

ja her er lige et billede af bagenden.

gule pærer med chrom-farvede, ja men hvor finder jeg sådan nogle.
jeg har kigget meget efter nogle andre sidespejle, men de fås bar ik' til carisma'en. jeg har dog ikke opgivet, men hvis du kender et sted hvor de kan skaffe nogle så ville jeg da meget gerne høre.

Mvh emil

Den gamle har en magen til, bare ældre årgang, men jeg syntes af gearkassen er skod til hurtige gearskift, men ved ikke om det bare er mig eller om det er bilen. Hva siger du (Emil) ???
Jeg syntes også at den er pænt sløv i det, men GDI... er det ikke mitsubishis forsøg på superøkonomimotor?? For så er den vel heller ikke lavet til fart og sport.... :-P

Bare mine tanker... :-|

MVH Gummispoiler

Jeg har ikke set pærerne her i Danmark, men Mercedes har dem vist - men om de passer til din bil, ved jeg ikke.

Det nedenstående er fra en annonce fra eBay i USA. Lig mærke til de numre på de forskellige pærer, han har, du skal bare finde nummeret på dine egne pærere. Hvis ikke et af numrene passer, kan du jo eventuelt prøve at sende ham en e-mail og spørge, om han har det sæt, du skal bruge. Det er ikke altid, at sælgerne gider skrive alt, de har...

Hvis du skal have en hånd med at få dem købt (oprettet en PayPal-konto, derefter kontakte bank og PBS mm), skal jeg nok hjælpe dig/give dig mine erfaringer. Jeg har efterhånden købt en del via eBay i USA, og der har aldrig været problemer med noget, det kan klart anbefales.

This is a brand new Chrome Coated blub( A pair) for your Mitsubishi's ! If you have the following item you need this bulb: Clear corner light,Clear brake light,Clear side marker ! Get rid off the ugly amber light bulb ! This Chrom Coated bulb will make your custom clear lens looks very cool !! We have 2 kind of Chrom Coated bulb: Amber or HID white when the bulb lights up, so please tell us which one you want when you order it.Also tell us which bulb model you want, the following bulb are in stock:1156,1157,194,3056,3057,7440,7443. I take money order or cashier check or paypal me at trustz@hotmail.com. NO local pick up please ! buyer pay $5 shipping. The item sold as is, NO exchange,No refund !Please allowed one to two weeks to ship the item. PLEASE see my other auction for more auto accessories.

Mvh RWE

Her er linket forresten:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2421419066

RWE

Og her er et link til endnu en annonce:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2420375029

RWE

hey RWE..
jeg vil lige høre nogle forhandler om de har den før jeg skal til alt muligt.

hey (Gummispoiler)
ja den er lavet til at køre øko, men jeg det er nok smag og behag om den er SKOD til hurtige gearskift, det er du den første jeg har hørt sige. jeg synes det er en dejlige bil som er bliver set så tit som den står her...

MVH Emil

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time