Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jun 2025, 08:13

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2003, 14:44 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 97
Findes der ikke en fremgangsmåde så man kan tjekke om det virkelig er de lejre som du skriver om, det vil jo nok koste en formue hvis motoren skal skilles ad, og tænk hvis det så viser sig at det ikke er det..


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 14:49 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 97
Jeg har haft den på opel værksted mange gange efterhånden, og de kan bare ikke finde udaf hvad der er galt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 14:51 
Hmmm. Den sidste jeg har hørt hvor lejerne var kvast bankede bare den kom over 1500 omdr! Det gør din jo ikke! Prøv at få din tænding efterset hvis den da ellers kan stilles? Tror altså ikke at det er dine pander!!
Mvh. Flemming
Et sæt pander til min 16v koster kun lige godt 250 + mormor!! Du må da kende en mekaniker/ ven som kan guide dig lidt?
Hvor henne i Dk bor du?


Top
  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 15:04 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 97
Jeg bor ved assens på vestfyn, jeg kender ikke rigtig nogen der har så meget forstand på biler. desværre:´-(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 15:06 
Opelværkestederne har efterhånden ikke andet end reservedelsudskiftere! Oplever det også selv at de ikke kan finde simple fejl! Kører gerne til Bosch når det drejer sig om noget specielt! De er ikke billige! Lange Jørgensen i Odense kan anbefales, og spørg efter Poul Dam
Mvh. Flemming


Top
  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 15:14 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 97
OK det ku' være at jeg skulle prøve det. ved du noget om hvad de ta' i timen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 15:31 
Hej jeg vil ikke gi dig helt ret med de 1500 omdr jeg har kørt galant hvor det startede ved 3500 omdr og hørt toyota der gør det i tomgang


Top
  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 19:39 
hej Cristian
hade din bil nu været med carburator eller med andet insprøjtnings system end det du har på. det må næsten være en luftmassemåler du har på. men hade du ikke haft det eller luftmængdemåler ja så kunne du bare starte slæden op lad den blive driftvarm køb en ganske alm dansk vand nede på tanken afmontere din luftfilter hold godt med gas på svinet ryst dansk vanden og sprøjt det ind i indsuningen det renser for under 10 kr.
Rane


Top
  
 
Indlæg: 11 jan 2003, 19:44 
@Jesper,ja men det var jo også kun et eks.!:-|Nogle gange er det også først ved højere belastning!

@Cristian prøv at ringe til Bosch på 66158888


Top
  
 
Indlæg: 12 jan 2003, 12:55 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 97
Ok det ku godt være at jeg skulle prøve at ta' en snak med bosch, og høre om de har nogle ideer til hvad der kan være galt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team