Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 06 jun 2025, 08:13

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior Medlem

Findes der ikke en fremgangsmåde så man kan tjekke om det virkelig er de lejre som du skriver om, det vil jo nok koste en formue hvis motoren skal skilles ad, og tænk hvis det så viser sig at det ikke er det..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Junior Medlem

Jeg har haft den på opel værksted mange gange efterhånden, og de kan bare ikke finde udaf hvad der er galt..

Hmmm. Den sidste jeg har hørt hvor lejerne var kvast bankede bare den kom over 1500 omdr! Det gør din jo ikke! Prøv at få din tænding efterset hvis den da ellers kan stilles? Tror altså ikke at det er dine pander!!
Mvh. Flemming
Et sæt pander til min 16v koster kun lige godt 250 + mormor!! Du må da kende en mekaniker/ ven som kan guide dig lidt?
Hvor henne i Dk bor du?

Junior Medlem

Jeg bor ved assens på vestfyn, jeg kender ikke rigtig nogen der har så meget forstand på biler. desværre:´-(

Opelværkestederne har efterhånden ikke andet end reservedelsudskiftere! Oplever det også selv at de ikke kan finde simple fejl! Kører gerne til Bosch når det drejer sig om noget specielt! De er ikke billige! Lange Jørgensen i Odense kan anbefales, og spørg efter Poul Dam
Mvh. Flemming

Junior Medlem

OK det ku' være at jeg skulle prøve det. ved du noget om hvad de ta' i timen?

Hej jeg vil ikke gi dig helt ret med de 1500 omdr jeg har kørt galant hvor det startede ved 3500 omdr og hørt toyota der gør det i tomgang

hej Cristian
hade din bil nu været med carburator eller med andet insprøjtnings system end det du har på. det må næsten være en luftmassemåler du har på. men hade du ikke haft det eller luftmængdemåler ja så kunne du bare starte slæden op lad den blive driftvarm køb en ganske alm dansk vand nede på tanken afmontere din luftfilter hold godt med gas på svinet ryst dansk vanden og sprøjt det ind i indsuningen det renser for under 10 kr.
Rane

@Jesper,ja men det var jo også kun et eks.!:-|Nogle gange er det også først ved højere belastning!

@Cristian prøv at ringe til Bosch på 66158888

Junior Medlem

Ok det ku godt være at jeg skulle prøve at ta' en snak med bosch, og høre om de har nogle ideer til hvad der kan være galt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time