Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 05:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Næste
Forfatter besked
Jeg kan faktisk ikke rigtigt sælge dig et "samlselv" baseret på mit print. Jeg kan nemlig ikke aflevere en komponentplacering som du kan samle efter da det freewareprogram jeg har lavet printet med ikke tillader ekportering. Når jeg selv samler sådan et print har jeg kun et skærmbillede at gå ud fra.

Hvis du er rigtig kløgtig så kan du måske samle det vhja det schematic der ligger på B&G off. side, men det turde jeg ikke engang selv kaste mig ud i.
Der er ~350 huller i printet, så der er rig mulighed for at vende noget forkert!

Hvis du kan samle det udfra et billede(!) kan vi måske godt finde ud af noget, men det vil være ret vanvittigt at købe et "samlselv" kit af mig når MS kan fåes sådant originalt.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Jeg ved faktisk ikke hvad delene koster helt præcist, men det kan da regnes ud med en lommeregner :-(

Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Ah ja... ok. Det forstår jeg godt - og jeg kan iøvrigt godt huske at du har fortalt det en gang før.
Sorry!

Det giver nok ikke den store mening at skrue det sammen selv, hvis jeg så også skal til at bygge en stimulator osv.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Glemsom? :-)

Hvor bor du henne i landet??

Mener at kunne huske noget om det der rallyteam.....men er ikke sikker.

Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Vestsjælland.
Men jeg har deltaget ret aktivt i dk.fritid.bil en lang overgang - nok derfra :-).

Billede
Golf GTi 16V til rally

Junior Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Er det en/nogen der ved hvornår den ny UMS kommer? altså den der oz kan styre tændingen?

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En gang til efteråret skulle der komme en beta version af den.

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Junior Medlem

Ok, det vil altså sige at der måske kommer en ver. 1 en gang til vinter/forår..

Nok ikke før ihvertfald. Planen er ikke holdt med de andre projekter så sats ikke på det denne gang.Lur mig om det ikke bliver som med MS version 1, med en stribe små "bugs" der lige skal trimmes af før det er rigtigt godt.

Junior Medlem

Ok..

Så er det store spørgsmål, skal man vente på en UMS eller skal man tage MS med et "tændingsstyrings-modul-plugin"?

For sådan lige umiddelbart er en indsprøjtningsstyring jo ikke meget værd uden bare lidt tændingsstyring.

Hvis det sidste, er der så nogen der ved hvad sådan et modul koster?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 196 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time