Du kan købe alle stumperne her i landet, så nær som selve printet.
Printet er problemet,hvilket jeg jo indså og byggede mit eget, og så er der lige det lille problem at processoren skal programmeres, inden den kan snakke med en pc. Derefter kan du blot slå dig løs.
Hvis du vil bygge selv, og ikke har mod på at starte _helt_ fra bunden så vil jeg anbefale dig at købe kittet "overseas".
Vil du have et færdigt print der blot mangler en passende kasse så kan jeg hjælpe dig på meget kort varsel

Vælger du at bygge selv så kan jeg også forprogrammere en CPU for dig, og jeg har CPU,mapsensor,rs232chip,powertransistorene, og mosfetdriverne på lager, sammen med alle smådelene.(spørg ikke hvordan lejligheden ser ud!)
Værkstedets pris skal jo dække timeløn,udvikling, evt garantiproblemer osv, så de 4-5kkr er vist ikke så galt, når alt kommer til alt.
Købte du feks det hele ind til 1000styks priser så vil jeg næsten tro at materialerne til selve printet kan holdes under en plovmand, men hvem har 1000 biler at montere det i?

Man skal dog huske at det skal samles, og der går det meste af en dags tid inden det er klart, plus at man skal have lavet printet!