HJÆLPP IGEN!!

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Sommer

Re: HJÆLPP IGEN!!

#21 Indlæg af Sommer »

Undskyld jeg er sikkert dum....
Men hvad er opn, og hvad mener du med en rigtig tørsump???:-O
sniffer

#22 Indlæg af sniffer »

OPN er alfa og fiat auto ophug i ringe tlf 62621836 ...
Tørsump er en kraftig pumpe man monterer uden på motoren og har en olie tank i feks bag i bilen også har man ikke den store mængde olie i bundkaret også kan du jo monterer et meget lille bundkar...
sommer

#23 Indlæg af sommer »

aha, lyder spændende.. er det dyrt, og kan det fås til mig???
Og du havde helt ret. de forreste ophæng på gearkassen har set bedre dage.. var lige på et autoriseret alfa værkstedsted, jeg snakker godt med, og de smed den lige over en grav gratis. og vupti to nye ophæng skal skiftes, men ikke af dem, for de er sku ikke så gode til gamle alfa'er, at de skal pille ved min lille skat... Fik også nye dæk på idag. eagle f1 gsd-3
Jeg har købt dem i tyskland, og fik 4 stk. i størrelsen 195/50/15 for 1758 kr.. billigt ikke??
sniffer

#24 Indlæg af sniffer »

Hej ... jo det er dyrt og det fås også til din ... det var sq da billigt nok for de dæk
sommer

#25 Indlæg af sommer »

Jep!! Ved du om der findes nogle BEDRE alternativer til de originale gearkasse ophæng?? Ved ikke om der er noget at hente(fordele!) ved at udskifte dem til hvad ved jeg, måske powerflex eller anden form for hård bøsning(er)??
sniffer

#26 Indlæg af sniffer »

Ikke ved gear kassen der skal du ha gummi ellers får du mange vibrationer i bilen
sommer

#27 Indlæg af sommer »

ok takker..
Besvar