Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 23:57

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste
Forfatter besked
Re. Mrcooler

Jep, HGP Sættet er rigtigt lækkert. Havde købt det for kang tid siden hvis finansere var der :-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Re Aj

Nissan skyline er også et bud, men du siger 1000hk..?
Det synes jeg lyder helt vildt når den er født med 227Hk. Jeg kan forstå at den kan komme op på hen over de 500-600Hk, men meget mere er jeg ikke så sikker på..?
Det samme gælder for Toyota Supra Turbo som er født med 320Hk... Hvordan man skulle få dem op omkring en maxydelse på 1000Hk, er svært at se..
Dvs. de skulle kunne konkurrere med en dodge viper srt -10 som fødes med en 8,3 L V10 motor - 500Hk.. Denne burde kunne komme op omkring de 1000Hk, men jeg betvivler at supraen og skylinen kan... Alligevel tror jeg da at de kan komme højt op, men ik helt 1000Hk... ;-)

Do never underestimate the power of a Skyline.
En Skyline vil æde en Viper faktisk alle steder, og
1000hk er ingen problem, tjaaa du kan faktisk
få op til 1300hk men jeg tror ikke din pung kan klare det.

Tjek dette link F.eks http://home.no.net/moldeby/motor/r34gtr/r34gtr.htm

Hilsen Martin.

Senior Medlem

Holder nu også på at skyline er den ultimative tuningsbil ! Der er bare et minus. Den er ikke typegodkendt i dk, efter som der ingen er i landet af dem :-/ Der er set eksemplarer der er målt 0-300 km/t på 13 sek !!!! :-O Finder lige et link i løbet af dagen.

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
1000 hk er da muligt men efter 600 hk har de fleste en autotransporter til længere strækninger da delene de bruger er ekstremt dyre og ikke holder så længe af gangen. Amerikanske motorer er det bedste udgangspunkt da der er masser af dele til nogenlunde priser. Umiddelbart lyder det bare som en and eller en der har set for mange spoiler tunede riskogere

Har tidligere overvejet en Chevrolet Corvette, men der er ikke meget at kunne tune der, og det skal der kunnes, så det blev ved tanken... Man vil jo lave sin egen bil ik også... Hvem har råd til at tune efter at have givet over en million for bilen ???

Det gælder vel om at have et godt udgangspunkt ikke en skoda hvor udfordringen er at få den til at forblive i et stykke med 500 hk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fynsland, Odense
Nissan skyline GTR-700 med 1350 hk!

Hey hvis du tvivler på nissan skyline så prøv at tjek det her link ud...

www.exvitermini.com

Du skal prøve og gå ind under movies og hente nogle af de klip med GTR-700 på dyno/ fullefelt, de er for vilde....!

[url=http://www.kwn.dk:1xpcy14e][img:1xpcy14e]http://www.kwn.dk/forum-banner.gif[/img:1xpcy14e][/url:1xpcy14e]

Hej MrCooler.

Her er en side med Supra og nok HK til de fleste www.sonid.dk
Men pas nu på du ikke tager munden for fuld med de penge for det er ikke gratis at lave sådan nogle projekter.En Supra er da klart federe end en gammel Vette eller golf, hvis man bruger mange penge på bilen gør det jo ikke noget at folk kikker efter den, og ikke kun gir dig fingeren forde du sparker til den.
;-)

www.sonid.dk skal du kikke under, Supra/Videoer..

Att. jens. Hvad mener du med at der ikke kan tunes på corvetten ??? prøv at tjek lingenfelter eller callaway 7,0 med biturbo deet må da være OK.....

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Jeg siger den er et godt udgangspunkt da der er ati kompressorkit til den.
Og så kan man finde dele til den på nettet det er ikke en lukket verden hvor man afleverer den til dr X og betaler 250000 hver gang den går i stykker. En greenwood 572 ville være guf

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time