Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 00:41

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 apr 2003, 10:04 
hvor meget af det billige vil gå af ved et komplet motor skift..(vil gerne kunne blive stoppet uden at midste kørekort og bil) hehe....har overvejet at smide den gamle 2.0V6'er i og så gøre lidt ved den og senere måske turbo


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 11:56 
Det er lettere og billigere med en 2.0 R4 for der kan du bruge din egen gear kasse det kan du ikke med en v6er og hvis du bliver stoppet hvad trår du så selv er lettest at over se en 2,0 R4 eller en v6er og ingen af dem må ligge i uanset hvad du vælger....


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 12:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 788
Geografisk sted: Vestsjælland
En rs turbo motor passer med ophæng fra ford efter som man kunne få sierra med cvh i 90- . Ikke meget bundtræk men stor mulighed for hk for rimelige penge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 14:02 
En 2.0 r4 er et eneste , der kan gå ,uden dæksel på tandremmen, så tror jeg ikke der er mange pansere, der opdager at der er lagt en større motor i.Så skal de da være fordmekanikere. Men man skal sikkert ikke køre til syn med den i!! :-):-)


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 20:28 
Sniffer >> jeg havde nu tænkt mig at få svinet omregristrateret :) det kan vel lade sig gøre???

Og hvis det så kan lade sig gøre at få omregristrateret sin bil i dette lorte land så vil jeg have en 2.0 V6'er i :D har fundet motor og gear kasse men skal vel også have bremser og en masse andet flyttet over så?


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 21:41 
JA.... jeg ligger jo inde med et komplet turbokit til en dohc. turbo cooler dyser bov rør manifold bezintrykragulator... det hele..... var det noget???? jeg har nogle flere fotoer af det kit hvis det var noget..

hilsen turboen


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 21:42 
Hmmm det kan da aldrig svare sig at gøre det for først skal du finde en bil hvor du kan få stumperne fra også 10,000 ( et gæt) i afgift ...
også (et gæt) 5-7,000 for den bil du skal bruge hmmm så kan du sku tune meget på den 1,6er du har for de penge


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 21:43 
jeg kan ike rigtig få de fotoer til at køre her inde.. så skriv din mail så sender jeg dem der til...


Top
  
 
Indlæg: 28 apr 2003, 23:17 
ja men en 20V6 og en R4 bliver aldrig det samme vil hellere lave det lidt holdbart fra starten :D min 1.6 tror jeg heller ikke ville holde til meget hvis det egenligt skulle være, uden en god renovering :-/


Top
  
 
Indlæg: 29 apr 2003, 10:26 
hej turboen!
hvad er prisen for sættet
send venligst billede af sættet


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team