Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 04:44

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Nyt Medlem

Jo, jeg kommer da på shell!
Dog ikke i år, programmet har været presset...
Var til ræs i Esbjerg igår, og det kan bestemt anbefales!
Der var rundt regnet 100 biler, og der blev kørt lidt ræs, blandt andet en audi s3 der satte et par stykker til vægs, inden de fantastisk irriterende politi-gutter dukkede op...
Men indenfor de næste par uger skal jeg klart til Herning...
Er iøvrigt registreret som den eneste indehaver af en svensker på www.efterz.com
Det eneste der mangler i Herning er, at der bliver kørt lidt mere og kigget lidt mindre... Selv er jeg lidt ræd for at ramle ind i et eller andet fjols der kommer til at køre mig af vejen, så jeg er også tilskuer, og det hjælper jo ikke ligefrem på sagen...
Men det kan være vi ses derinde en dag, og kom endelig og hils på hvis jeg og bilen er der, os svenskere må jo holde sammen :)
Daniel

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hej Daniel

de 9000 ic´ere der har bøjede tilslutninger er fra de gamle 2.0 T

91- 2.3 T har den rigtige model, den er ydermere tykkere i rækkerne for større flow

Torben

er det rigtigt?
Det vil jeg lige skrive mig bag øret, næste gang jeg falder over en fra sverige!
Det var rigtig nyttig info, tak for det!!!
Daniel

Hejsa.
Jeg ville lige sige at Både Volvo og Saab er nogen fede biler, men jeg hælder mest til Volvo Da jeg selv kører i en 240, som jeg er meeeget tilfreds med. Jeg får købt lattergas til den efter påske, og så kan den vel ikke blive sjovere at køre i selvom den er det i forvejen. Jeg synes det er en skøn fornemmelse at komme sidelæns, om bilen er fyldt eller ej, det kan den bare. Jeg kommer fra Aulum, og har ikke været i Herning i et stykke tid fredag/lørdag, men det må ændres når den får et frisk "pust" fra knappen, den er lysblåmetal, en dejlig bil.
Morten
Volvo for life

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time