Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 05:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
acidstorm..

Jeg har talt med en del forskællige om dette problem, og må nok sige at der var mange der var enige med acidstorm.
Det var vel nok værd at prøve, hvor kan man få fat i powerflex bøsninger henne af, hvem sælger dem.

M.v.h.
Koolberg

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Bruno Hansen Motorsport er ene importør af dem i DK. Oplysninger om ham findes under "Links" på denne side.

Lige en indskydelse til det der med dårlige bøsninger/skive etc. på Sierra DOCH, JEg har haft en, det var min første bil med en forholdsvis kraftig motor, og den fik desideret røvfuld, på motorvej, som jeg kørte meget på, lå den ikke under 180 medm indre der kom nogen i vejen, og den fik som sagt rigtige klø, hårde opbremsninger osv, og jeg har ALDRIG haft de problemer i snakker om, jeg havde dne i ca 3 mnd og kørte mellem 25.000 -30.000 (og nej der er ikke et nul for meget i. (60 km til arbejde, og en kæreste der boede 70 km væk gir sku lidt kilometer) men som sagt er jeg fuldstændigt udeforstående for dit/jeres problemer med Sierra DOCH'erne... Men det er en ualmindelig dejlig rejsevogn, med et godt moment.... Held og lykke, ville bare lige give mit bidrag....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time