MEGASQUIRT...

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Cossie
Mester Medlem
Indlæg: 617
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#21 Indlæg af Cossie »

Tester Vedhæftelse af Filer.!
Vedhæftede filer
Sung_Hi_Lee5.jpg
Sung_Hi_Lee5.jpg (84.72 KiB) Vist 679 gange
Cossie
Mester Medlem
Indlæg: 617
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#22 Indlæg af Cossie »

Så virker det.!
Var løbet halv tør for disk plads :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#23 Indlæg af HenrikGM »

Prøver så lige igen....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Havneren

Re: MEGASQUIRT...

#24 Indlæg af Havneren »

Hejsa igen... Henrik.

I har da noget bøvl med det billed hva??? :-))

Jeg har desverre ikke sådan et EDIS modul... Hvis jeg havde et ville jeg selv bruge det. Shiftlight har jeg også haft i tankerne, bare for sjov... Men det er noget med at det nemmeste er at bruge noget fra en omdr. tæller... har ikke sadt mig så meget ind i det! Boostcontrole... Så bruger du vel bare en ABS føler eller har du elektrolins speedometer føler i? Hvad kører du i?

v/h christian
Cossie
Mester Medlem
Indlæg: 617
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#25 Indlæg af Cossie »

Jeg har noget TurboTimer liggende, som kan måle følgende ting :
Turbo Temp, Ladetryk, Olie Temp, Batteri eller Luft Temp på indsugningen.

Den har også advarelse lampe hvis nogen at de programerbar værdier for diverse
Temp. overstige det man har sat det til.

Den holder også motoren igang endtil Turbo Temp falder til at satte værdi eller
den satte tid er udløbet.

Og ikke mindst, så har den også et PEAK-mode, så man kan se de højeste værdier
man har været oppe på.

Se vedhæftet billede af den.

Hvis der er nogen som skulle være interesse i den, så vil jeg gerne
begynde at lave nogen af dem men vi skal helst være så mange som muligt
før det kan betale sig.

Dette var endlig lidt Off-Topic, men nu var vi lidt ved DIY. :-)
Vedhæftede filer
inst_panel_mk2.jpg
inst_panel_mk2.jpg (40.33 KiB) Vist 679 gange
Christopher

Re: MEGASQUIRT...

#26 Indlæg af Christopher »

Har du nogen prisidé ved x antal?:-D kunne godt være interesseret i en:-)
Lerup
Senior Medlem
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: MEGASQUIRT...

#27 Indlæg af Lerup »

Er absolut interesseret... :-))

Lars
Brugeravatar
JBO
Mester Medlem
Indlæg: 668
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#28 Indlæg af JBO »

Er muligvis også interreseret.
Jonas Olsen

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Cossie
Mester Medlem
Indlæg: 617
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#29 Indlæg af Cossie »

Att Christopher.
Jeg vil tro at den kan komme ned på 1500.- eller mindre hvis der er 10 eller over
som er interesse i den.

Men send min en Mail, så kan jeg se hvormange som er interesse i den og ud fra det
kan jeg finde en pris på den og melde tilbage.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: MEGASQUIRT...

#30 Indlæg af HenrikGM »

Hvis man gider lave printet selv så er der vel stumper for ~800dkr alt incl(netto).Var der nu 50 herinde der ville stå sammen om dette skulle jeg tage en del fejl om ikke kostprisen kunne presses ned omkring en plovmand pr styk pga mængderabatter.

Shiftlightet kan nok godt laes ved at slagte en rpm tæller, men det var alligevel at løbe over åen efter vand....
Boostcontrolleren vil styre en ventil er har den overordnede kontrol over WG, og den skulle være programmerbar til forskellige tryk/rpm tal.Men det er langt ude i fremtiden.


Jeg kører i en Volvo240Turbo.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar