Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvor svært kan det være at finde ud af hvor meget dyser fra en Fiat Croma Turbo kan give?
Jeg har fået fadt i et sæt, men er i tvivl om de kan give nok! De skulle kunne give til en ca 200hk... men det ville være rart at finde ml på dem. Jeg ville gerne lige kunne skrive nummeret på dem, men de ligger 15km her fra...

V/H Christian...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hej Christian

Her er de oplysninger jeg har kunne finde på dem

Croma Turbo Bosch 280 150 701 Beige 15 ohm (Flow 245cc at 3 bar?

Jeg har heller ikke kunnet finde dem på nogen lister, men jeg har fået oplyst dette flow et eller andet sted, som jeg ikke kan huske, derfor "?"

Mads
www.abarth-racing.dk

Hej MADS 13 tequila!!!! Jeg tænkte på at skrive til dig men du er jo hele tiden "ikke til stede" på messenger! Jeg ledte og ledte men ak ja... Jeg tænkte nok at du havde et bud! Golfen står og kører med vores anlæg på der nede nu, det virker ok... men jeg tror min coolent føler er def. eller også overholder den ikke tolerancerne for boksen aligevel (var ellers så sikker)!

Lamdasonde og lamda enrithment virker også fint! Nu sidder jeg lige og venter på at motoren bliver lidt koldere så den er til at arbejde på... Så ligger jeg ledningsnettet rigtigt i og river det andet opel lort ud... Det begyndte virkelig at give mig problemer her til sidst! ikke værd at bruge til på!

v/h Christian.

Efter lasses regnemaskine skulle de kunne give til 196 hk og 176 på 90%... Det er da vidst lige i under kanten... Men så med de 2 ekstra 186 ml over dualtabel... så tror jeg sku den er der!!!

Hummm... det giver til ca 240 hk på 90 % med de 6 dyser i alt! Det skulle vel lige kunne gøre det med 1,2 bar lade tryk!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time