det eneste jeg kan se er at ifølge deres relement så skal der være en opdeling i ccm, ellers vil en lille bil ikke have en chance lige meget hvor meget der er lavet ved bilen, selvfølgelig er der køreegenskaber men....
fremover vil det hedde klubrally-licens (D & R3) og rally-licens (R2 & op)
ang. syn, så kan du få synet bilen med boltet bur. du skal nok ikke lave for meget med undervognen før efter syn. ellers vil de nok sige at det er konstruktive ændringer. med motoren så skal du bare overholde co2 kravet ved 2500 omdr. og de 20% så mener jeg at de skal syne bilen men det er rigtigt at det er en vuderingssag for synsmanden om den er lovligt eller ikke ( man kan være heldig engang imellem.)
ang. low burget.. vi har kørt i 2 år med den samme bil og det er ikke så dyrt, på de 2 år har vi smadret:
1.gang i århus 2001.
gearkasse, trækaksel, bærearm, bagbro, og 2 alufælge og små buler rundt om bilen.
grundet til dette var en lille 15 cm høj kantsten og et vejskilt.
2.gang i sønderborg 2002.
en flad generator
pis og lort.der røg 18 point.
3.gang i varde 2002.
en smadret bagrude.
grunden til det var en cykellist som ikke kiggede hvor han kørte.
3.gang i kolding 2002.
en dum benzinpumpe.
den ville ikke mere.
alle de skader koster næsten ingenting, hvis man bare sørger for at skrotte nogle biler engang imellem så man har stumperne hjemme, og det kan sagtens betale sig det koster lidt arbejde, men man kan også være heldig at man kan sælge nogle af stumperne.og så er der penge til nye stumper eller andet godt....
low burget rules......
Hilsen
Helge