Nu var det nok fordi han ville holde det lidt mere til det LOVLIGE..
:-O
fiat 127 TURBO
Redaktør: Moderatorer
-
Peewee
Re: fiat 127 TURBO
Du får sku da aldrig monteret turbo på den skod bil og hvis der skulle være en chance for det smadrer du den sikkert med det samme!!!:-P
-
Bay
Så så... "Peewee"
Det er sgu da helt fint med sådan et projekt! For Fiat 127 dele er da rigtig billige...
Pas du nu på du ikke får baghjul af en Fiat 127. Så kan din gamle kebab taunus sq ikke følge med mere...
)
Hilsen Bay
*Som er godt træt af spassere som "Peewee" der skal blande sig i noget de ikke aner en kæft om*

Det er sgu da helt fint med sådan et projekt! For Fiat 127 dele er da rigtig billige...
Pas du nu på du ikke får baghjul af en Fiat 127. Så kan din gamle kebab taunus sq ikke følge med mere...
Hilsen Bay
*Som er godt træt af spassere som "Peewee" der skal blande sig i noget de ikke aner en kæft om*
-
DT
en lille ting til når du lægger turbo i din 127, så husk at forstærke fortøjet og det er ikke bare lidt her og der! for eller begynder den og trække hjulene ind mod hinanden når du fyre den af! og til sidst går det galt!!!! tager af erfaring, en af vennerne har engang haft en med en uno turbo motor!
-
Peewee
Hey Bay
Jeg tror sku nok jeg ved mere om K's bil end du gør efter som jeg kender ham, så ta' lige og klap kebab'en!!!!:-(

Jeg tror sku nok jeg ved mere om K's bil end du gør efter som jeg kender ham, så ta' lige og klap kebab'en!!!!:-(
-
Bay
Ved du hvad "peewee"? Luk røven og lad være med at gøre folk sure ved at provokere dem her på forumet.
Det her skulle være et seriøst forum. Det burde ikke være sådan at hver gang der kommer et nyt indlæg i forumet, så er er det sådan en gang bras. Sådan noget som du skriver!
Ps. : "Peewee" betyder splejs (fedt navn hva!
)

Det her skulle være et seriøst forum. Det burde ikke være sådan at hver gang der kommer et nyt indlæg i forumet, så er er det sådan en gang bras. Sådan noget som du skriver!
Ps. : "Peewee" betyder splejs (fedt navn hva!