Ja, nu har jeg fundet hvad skal bruge til min Mi16 1,9, delene består af:
Hjemmelavet Turbomanifold
Drejet af de originale Stempler
Gerrett T25 VNT Turbolader
K&N Injections Kit
ProSpeed Chip
Så er det jeg vil høre om jeg mangler noget, og hvordan tror i det vil komme til at køre ?
Tuning af Mi16
Redaktør: Moderatorer
-
Brian306 gti
Re: Tuning af Mi16
Lad være at dreje af stemplerne,brug en tykkere toppakning,eller endnu bedre andre stempler,skørterne er lige korte nok på psa motorer og har tendens til at vælte,derudover mangler du et tilskudssystem,f.eks et mf2,lejerne i bunden af mi16 kan forstærkes ved at bruge dem fra 406 sv turbo
Brian
Brian
-
Morten Christensen
Re: Tuning af Mi16
Kan jeg nøjes med at få optimeret min originale chip til at starte med ?
-
HypHest
Re: Tuning af Mi16
Det vil aldrig komme tli at kører... Det har jeg set så mange gang før når folk spørger sådan....
-
Toyo
Re: Tuning af Mi16
Måske kan du bruge din indkøbsliste til at imponere vennerne med, men mere end det skal du nok ikke regne med.
Det er jo ikke noget du bare lige skruer sammen på en eftermiddag og du må forberede dig på et utal af detaljer og problemer du må løse undervejs.
Det smarteste var jo nok at læse Lasses fremragende sider igennem, det burde give dig en ide om hvad det er du kaster dig ud i. En chiptuning beregnet til en sugemotor er jo f.eks. nok ikke lige det smarteste.
På billedet ser du et eksempel på en stakkels motor der fik for lidt benzin. Det ser dyrt ud, ikke?
Det er jo ikke noget du bare lige skruer sammen på en eftermiddag og du må forberede dig på et utal af detaljer og problemer du må løse undervejs.
Det smarteste var jo nok at læse Lasses fremragende sider igennem, det burde give dig en ide om hvad det er du kaster dig ud i. En chiptuning beregnet til en sugemotor er jo f.eks. nok ikke lige det smarteste.
På billedet ser du et eksempel på en stakkels motor der fik for lidt benzin. Det ser dyrt ud, ikke?