Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:10

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 jan 2003, 22:52 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 257
Er dette muligt, altså at sætte den op i en testbænk.. hvor den får +12v og stel..
og så skal den vel ha en frekvens på 12v ikke ?? jeg skal teste den, fordi ham jeg har fået den af siger at den holder dysen åben hele tiden, det sagde hans tuner ihvertfald (men han er et fjols ;o) - altså tuneren).. burde det ikke være nok til at se om det virker ? :-)

En anden ting, jeg kan se at der er indlæg om BOV længere nede.. men men men hvis man nu montere BOV'en helt op ad spjællet så kommer der vel benz med ud, hvis ekstra dysen sidder før ?! :-O den rigtige metode må vel være BOV og så ekstra dyse ?!

Mvh
Morten

_________________
Mvh
Morten
G1 Cab 2,1L 16v m. Megasquirt.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2003, 15:18 
Hvis det er et rigtig mf2 står dyser ikke åben hele tiden.Åbningstiden er justerbar.


Top
  
 
Indlæg: 01 feb 2003, 19:52 
Jo dyserne skal sidde helt tæt på spjældet og efter BOV.


Top
  
 
Indlæg: 08 feb 2003, 14:42 
Jeg har sat mine lige efter gasspjældet, på et rør som jeg blev nødt til at lave for at få plads til kompressoren, det virker fint B-]

http://www.crazylife.dk/306/NF%2013.JPG


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 62 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team