NOS i en Xsara
Redaktør: Moderatorer
-
Xsara
NOS i en Xsara
Jeg ville høre om der er nogle, der har forstand el erfaring men NOS anlæg? Og evt. hvilket jeg skal købe for at få lige omkring de 200hk? bilen er Xsara VTS 1,8 16v:-))
-
kristian
Re: NOS i en Xsara
Eller køb mit og spar 2000,- det har kun kørt 2 flasker og er med regning fra autobremsen.
Kristian
28408121
Kristian
28408121
-
Dean
- Junior Medlem
- Indlæg: 97
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Re: NOS i en Xsara
Hej Kristian hvad koster dit NOS anlæg?
Mvh. Dean
Mvh. Dean
You only live once so live in the fast lane!
-
Hendafreak
Re: NOS i en Xsara
Hej Dean
Jeg har også et liggende hvis det er, fyldt 6 punds flaske fra Hede Nielsen (så du er fri for at vente 3-4 uger på at få fyldt flasken hos autobremsen), 4 foggeren, diverse dyser i forskellige str., Extern benzinpumpe lige til at smække på....3500,-
Jeg har også et liggende hvis det er, fyldt 6 punds flaske fra Hede Nielsen (så du er fri for at vente 3-4 uger på at få fyldt flasken hos autobremsen), 4 foggeren, diverse dyser i forskellige str., Extern benzinpumpe lige til at smække på....3500,-
- Hondafreak
- Medlem
- Indlæg: 205
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
-
kristian
Re: NOS i en Xsara
Der er ingen ventetid på NOS hos autobremsen.. DE kører jo også med hede nielsen flasker og har som regel et arsenal af fyldte flasker stående. Du kommer med den tomme og får en fyldt med den anden vej, efter 30 sekunder er du ude af butikken igen. Hvis man absolut vil køre med den originale blå(amerikanske) flaske skal du vente mens de går ud bagi og fylder.. Ventetid 3-4 uger er vist et billigt trick for at fremme interessen for dit sæt, men der tager du fejl! En 6 punds flaske er da også for lille, så kører du vel i rutefart til hede nielsen? Det skal selvfølgelig være en(eller to) 12 punds flaske til et NOS sæt..
- Hondafreak
- Medlem
- Indlæg: 205
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Re: NOS i en Xsara
kristian/
Vil sige det på en anden måde, så syg i skallen er jeg ikke....hehehe ikke dårligt salgstrick for at skabe interesse, det nytter jo ikke her på siden. Det med ventetiden er det jeg har hørt fra flere, som skal have fyldt deres flasker. Om man skal vente eller ej, så er det NOS et godt alternativ til turbo, har selv lige fyret 30 kilo i et projekt der gik i vasken..... :´-(
Vil sige det på en anden måde, så syg i skallen er jeg ikke....hehehe ikke dårligt salgstrick for at skabe interesse, det nytter jo ikke her på siden. Det med ventetiden er det jeg har hørt fra flere, som skal have fyldt deres flasker. Om man skal vente eller ej, så er det NOS et godt alternativ til turbo, har selv lige fyret 30 kilo i et projekt der gik i vasken..... :´-(
Live fast - die young
- Hondafreak
- Medlem
- Indlæg: 205
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Re: NOS i en Xsara
kristian/
Tjae hvad kan jeg sige, jeg har ikke den store fingersnilde til selv at lave det. Så jeg havde en kammi til at lave det for mig, men han tog overpris for tingene, og tog røven på mig, han var over et halvt år om at lave det, så kørte det en dag, og så begyndte den at smide olie ud gennem ventildækslet. Kværnen havde gået 280.000 og så snakker idioten ikke noget om at det måske ville være en go ide at sifte stempler. Har fået styr på teorien nu efterhånden, men snakker aldrig med den spasser igen. Da vi skilte motoren ad igen, kunne vi rykke stemplerne fra side til side inde i cylinderen. Så nu får den 4 nye stempler, og så opgiver vi ideen med tuning, til jeg engang skal have andet vogntøj - hvad kan jeg sige Honda er FANDME dyrt at tune på.
Tjae hvad kan jeg sige, jeg har ikke den store fingersnilde til selv at lave det. Så jeg havde en kammi til at lave det for mig, men han tog overpris for tingene, og tog røven på mig, han var over et halvt år om at lave det, så kørte det en dag, og så begyndte den at smide olie ud gennem ventildækslet. Kværnen havde gået 280.000 og så snakker idioten ikke noget om at det måske ville være en go ide at sifte stempler. Har fået styr på teorien nu efterhånden, men snakker aldrig med den spasser igen. Da vi skilte motoren ad igen, kunne vi rykke stemplerne fra side til side inde i cylinderen. Så nu får den 4 nye stempler, og så opgiver vi ideen med tuning, til jeg engang skal have andet vogntøj - hvad kan jeg sige Honda er FANDME dyrt at tune på.
Live fast - die young