Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
ernst_himsel
Nyt Medlem
Indlæg: 36 Tilmeldt: 31 jul 2006, 19:03
#2
Indlæg
af ernst_himsel » 29 apr 2016, 16:01
Det er ikke bare en alu-klods med en fjeder....men så alligevel. Køb areomotive - det virker hver gang - hele tiden. Har kun gode erfaringer med areomotive.
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402 Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:
#3
Indlæg
af Mads B (dk) » 29 apr 2016, 16:45
Et der nogen speciel grund til at du ikke kan bruge en oem? Tapatalk
Excess
Senior Medlem
Indlæg: 334 Tilmeldt: 07 mar 2006, 17:20
#4
Indlæg
af Excess » 01 maj 2016, 19:25
Mads B (dk) skrev: Et der nogen speciel grund til at du ikke kan bruge en oem? Tapatalk
Jeg skal op og lave 4bar, så det er grunden...
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#5
Indlæg
af K-FINN » 01 maj 2016, 20:00
Mest stabil, ville nok være beholde oem regulator, og købe størrer dyser. Tit hæver man kun tryk, fordi dyser er for små, det er en nødløsning, og sikkert ikke der dyser har den bedste forstøvning.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Excess
Senior Medlem
Indlæg: 334 Tilmeldt: 07 mar 2006, 17:20
#6
Indlæg
af Excess » 01 maj 2016, 20:16
Det er til et low budget projekt, der er mange kompromisser og det her er et af dem:) Jeg har 4x550cc dyser og det er ikke nok til målet på 400hk på hjulene og jeg har ikke råd til nye dyser lige nu.
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402 Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:
#7
Indlæg
af Mads B (dk) » 01 maj 2016, 20:38
4bar benzinstryk + 1-1.5 bar ladetryk.... husk at være OBS på benzinpumpen
Tapatalk