Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
hej er der nogle der ved hvor jeg kan købe en dobbelt ventilet blow-off valve så den kan sættes på et system med luftmængdemåler og stadigvæk lufte ud i det fri uden at "drille" luftmængdemåleren!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Ja, det ved jeg helt tilfældigt.....HER :-D

Du skal have den justerbare, den kan reguleres så der ikke kommer luft ind i tomgang.

mvh Lasse

lasse, vil det så sige at jeg kan få den fede turbo lyd ved at købe dobbelt ventilet blow-off(f.eks. den som du sælger) og montere den på min 1.8T som har luftmasse måler/mængde måler??

JEP!!! en af mine venner kører med en Bailey to-stempel dump og den lyder SÅÅÅ GODT!!! den fedeste lyd, man kan få i den prisklasse! uden at skulle op i HKS-prisniveau! :-D såå... KØØØB!

hej igen tak for de info´s!!!
Den ventil du snakker om Lasse det er den til 1200.- ik?
Kim den Bailey ventil hvor kan man få den ? jeg har søgt på nettet men har ikke lige fundet noget!
Lasse du sælger også en ladetryks regulator med 6 tilslutnings slanger er det den man bruger når man har en wastegate der ikke lige er lavet til at dreje på? eller hvordan? Bilen er en Datsun 280ZX Turbo Targa fra 83´
Mvh
Dan

Der er nu kun 3 tilslutninger, men i Ø6mm:-D Men det er lige den du skal bruge til Datsunen:-D :-D

tak for rådet Christopher!! har du nogen ide om selve monteringen? skal waste gaten sættes ud af funktion ?
mvh
Dan

nej, du klipper bare slangen over og sætter den imellem, evt. forlæng slangerne, så den kan nå ind i kabinen, den 3. studs sætter du også en slange på, den skal bare ende et eller andet sted hvor den ikke kan genere:-D

att: Dan

http://www.baileymotorsport.co.uk

det er deres hjemmeside! ( www.google.com er din ven ) De kan (så vidt jeg ved ) ikke købes herhjemme men de kan bestilles på ders hjemmeside! ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time