Idag fik jeg så snakket med Kurt Sten Jensen inde fra trafikstyrelsen, han er manden der står for alt det med biler der inde.
Han sagde at jeg sådan set kunne gøre hvad jeg ville så længe jeg har dokumentation på at volvo godkender at karrossen kan holde til de 220hk og 275nm. hvilket volvo også gør der jeg har fået en Homolegeringsattest fra volvo, som siger det samme. Krav var jeg overholder forurening i tomgang, og bilen ikke støjer for meget.
Der var heller ikke noget galt med at jeg bygger en motor sammen, af flere forskellige motorer. Må dog ikke tage en motor med flere hk og drosle den. det vil sige at tog jeg en v70r motor med 300hk, og droslede den ned til 220hk, det må man desværre ikke.
Sagde så jeg har lidt problemer med den lokale synsmand, men kunne bare give ham hans nummer, så skulle han nok forklare hvordan tingene hang sammen
Så alt i alt var det ikke nogen problemer med og få den synet
Så det bare hvad Told og Skat vil have i afgift, men det må blive næste projekt