Thomas h p skrev:Ja, men varmen til og holde den igang når den er kold kommer Fra de 12v, inden sådan en motor er bare lidt oppe i temperatur gør der jo temmelig lang tid. Og fra man sidder 12v til den, og til den er lukket går der kun 2-3min
I så fald er det jo motoren der holder den kold og åben
Varmen får den til at lukke - hvis du sætter den på et løst beslag vil den lukke ned hurtigere, hvis den sidder skruet på motoren ville den blive holdt åben længere (såfremt motoren er kold)
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Efter at have tænkt lidt mere over anvendelsen, så mener jeg faktisk at der sidder en temperatur føler i toppen, det først tænder for 12v til regulatoren, når en vis temperatur er opnået. Den har en ON/OFF funktion.
Så det skal du nok lige overveje for at opnå korrekt funktion af ventilen.
Sent from my iPad using Tapatalk
Steffen
______________________________
Mange tilfældig fejl er ikke tilfældige http://volvo.daigaard.dk" target="_blank
Kan kigge på motoren den er taget fra. Kørte helt uden nogen form for Tomgangsregulator før, og problemet var enlig kun når den var kold. Varm var der ingen bøvl, og her får den jo lige det lille tilskud der gør bilen faktisk kan gå i tomgang i kold tilstand, så uanset hvad bliver det en go upgrade men kigger da lige om der sidder en sensor på motoren, tror det dog ikke.
Daigaard skrev:Efter at have tænkt lidt mere over anvendelsen, så mener jeg faktisk at der sidder en temperatur føler i toppen, det først tænder for 12v til regulatoren, når en vis temperatur er opnået. Den har en ON/OFF funktion.
Så det skal du nok lige overveje for at opnå korrekt funktion af ventilen.
Sent from my iPad using Tapatalk
Tror måske du tænker på k-jet starttilskud temp føleren - den aktiverer under en temperatur så tilskudsdysen ikke kan sprøjte ved varm motor.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo