Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 00:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked

Min gamle m30 motor kører jo med rotor, da den skal bygges op til drift skal der bla. anden motor styring i ( en ecu master, billig, pålidelig og god siger de kloge )
eftersom det gamle lednignsnet skal ud, og nyt skal ind, burde der vel ikke være noget problem i at bygge den om til tændspoler, signalet får den stadig nede fra remhjulet. har tænkt på noget ala dette http://www.qualitec.dk/kraftig-motorsport-tndspole
eller

ret mig hvis jeg tager fejl. Mvh :D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem

Står det på side 1 i drift håndbog, at i skal rive det orginale net ud, og så byg noget der er meget bedre selv, end det fabrikken laver.
Hvorfor ikke bruge så meget af det orginale som muligt

det originale er ikke bygget til at holde til 400 - 450 hk. så for at få så kraftig gnist som mulig.

men jeg kan sådan set ikke bruge dit svar til noget, men tak fordi du gad og bruge din tid på ikke at hjælpe mig :-)

Mester Medlem

Hvor ved du fra at det originale ikke kan holde. Næste mulighed var måske at opgradere din tændspole. Har du prøvet før at sætte ny motorstyring i. Min erfaring er at tænding kan Være lidt noget bøvl at få en. Næste gang jeg skal lege med motor styring igen kommer tænding til at Være original ind til benzin og alt det andet er på plads. Så kan man sætte tænding til. Kun min erfaring Også fordi jeg er en skovl til engelsk så alt for mig er at prøve sig frem og det er ikke nemt vis du skal havde styr på alt På en gang.

Mester Medlem

kadettdenis skrev:
det originale er ikke bygget til at holde til 400 - 450 hk. så for at få så kraftig gnist som mulig.

men jeg kan sådan set ikke bruge dit svar til noget, men tak fordi du gad og bruge din tid på ikke at hjælpe mig :-)

Du bør nok vide, at k-finn er ret god til hvad han laver - det er rigtig mange folk på det her forum generelt.
Han prøver på at hjælpe dig med at spare penge, at få det du har til at virke, istedet bare for at putte penge i skraldespanden for 0hk mere ved at skifte fra rotor til enkeltspoler

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time