Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 08:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvad skal der til før man kan bruge G60 indsprøjtnings anlæget på en 16v med turbo??? Kan det følge med til 1,2-1,4 bar?? kan man bygge strømfodeler løs tænding på sættet???

Mvh JEsper

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

En G60'er jo ikke en 16v'er. Jeg ved sgu ikke om det kan komme til at passe der på.

Mener nu godt digifant anlægget kan komme over på en 16v motor. 16vG60 kører jo med det. Du er nok nødtil at få nogle større dyser, kunne jeg forstille mig. Ellers køb en 150 hk 16v fra Golf3 og læg i. :)

ALT kan lade sig gøre... men det tager tid og koster måske også penge. Et g60 anlæg er vidst elektronisk ikk? og 16v er jo et k - ke anlæg. Så ku jeg da forestille mig at der blev lidt med at få dyserne til at sidde ordentilgt, måske også noget med gaspjældspotentiomereret... Men det er rent gætteri. Jeg ved af erfaring at sådan noget ALTID giver lidt mere bøvl end man regner med. Med hensyn til benzinen burde det vel ku gøre det med en god benzintryksregulator og lidt større dyser lige som jan16v skriver...

v/h christian

Hejsa du kan købe nogle bøs til og skrue i 16v indsugnings manifold så der kan komme elektroniske dyser i.. de bøs der er i topstykket på en g60 passer de er lige til og skrue ud.. i tyskland bruger de digifant anlæget fra en g60 på en 16v der kommer bare en anden chip..

Mvh Tommy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time