Valg af wastegates?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Thomas h p
Mester Medlem

Re: Valg af wastegates?

#21 Indlæg af Thomas h p »

John Sahl skrev:Og hermed modtaget, tak for hjælpen ;)

Billede

Det dyrt legetøj det der! forsøger med en precision 46mm wastegate. den er en lille anelse billiger, og så der 7 forskellige fjedre med, som går fra 0,2bar og op. den skulle vis også være plug an play med tial, vis man fik lyst til og skifte :)
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#22 Indlæg af John Sahl »

Thomas h p skrev:Det dyrt legetøj det der! forsøger med en precision 46mm wastegate. den er en lille anelse billiger, og så der 7 forskellige fjedre med, som går fra 0,2bar og op. den skulle vis også være plug an play med tial, vis man fik lyst til og skifte :)

Well, jeg får en masse dyrt legetøj på lager, men får intet lavet i praksis, i får i det mindste noget fra hånden. Og så er der den forskel, at i har masser af muligheder for selv at rette tingene til, jeg er nødt til at sikre mig at de ting jeg køber, med rimelig sikkerhed, bare virker :-)
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
Thomas h p
Mester Medlem

#23 Indlæg af Thomas h p »

Nu jeg ikke lige så heldig og have alle de lækre sager som Henrik gm, kdrost, og Diagaard har adgang til, så er ikke lige så heldig som resten af Volvo banden ;-) men kan da som regl få det til og køre :-)

Sendt fra min LT26i med Tapatalk
Brugeravatar
kdrost
Senior Medlem
Geografisk sted: Timring vest for Herning

#24 Indlæg af kdrost »

Ja John nu må du se og få noget skruet sammen og ud og køre - så skal problemerne nok melde sig ;-)
D&D Racing
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

Valg af wastegates?

#25 Indlæg af John Sahl »

Jeg når i al fald ikke ud at køre i år, men efter næste værkstedsaften, så er værkstedet i al fald klar til at jeg kan gå i krig ;)
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Daigaard
Mester Medlem
Geografisk sted: Skjern
Kontakt:

#26 Indlæg af Daigaard »

Thomas h p skrev:Nu jeg ikke lige så heldig og have alle de lækre sager som Henrik gm, kdrost, og Diagaard har adgang til, så er ikke lige så heldig som resten af Volvo banden ;-) men kan da som regl få det til og køre :-)

Sendt fra min LT26i med Tapatalk

Det er bla. derfor at jeg kører med "billige" stumper så er der også råd til at investere i lidt værktøj. Min næste stor problem er at mit værksted er blevet for lille, der er simpelthen ved at være fyldt op, der kan ikke bygges til, og vi har ikke planer om at flytte, så nu skal jeg til at have små ønsker :ha: (Men det kan jo også være dyrt nok!!!)
Steffen
Besvar