Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
 Titel: Re: VW
hehe mon du ikke lige skulle have kaldt dig noget andet end nissan, inden du laver sådan et inlæg??, men du må da også være temlig syg selv siden du syntes at vi skulle skydes..............

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: VW
Når det kommer til stykket er der jo fordele og udlemper ved alle mærker. Opel og vw er begge tyske mærker og begge gode biler.

Alle har en favorit... Jeg har selv golf 2, den er jeg sku godt til freds med. Jeg har en kammerart som er meget til kadett C. Han har turbo på og har hjulpet mig (VW ejer), med et ligende projekt. DET ER SKUDA DET DET HELE HANDLER OM DRENGE!!!!!
VI KAN HJÆLPE HINANDEN

Jeg tror lasse bliver lidt skuffet over at i sidder og sviner hinanden til på den måde på hans kanon iorden side. Og sviner mig og andre vw kører til fordi at vi helder mest over til VW... Tag jer lige sammen og kom tilbage til virkeligheden!!!

v/h Christian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time