Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 08:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: VW
bliver det ikke kedeligt at diskuterer det samme pis hele tiden, jeg kører toyota og kunne ikke forstille mig at skifte den ud med en anden....men jeg har da intet imod folk der kører andre mærker, hvor pre-pubertets er det ikke??? og mht til de der steen klistermærker....de er sq da bare grineren, og så er den heller ikke længere, der er da ingen fra toyotaklubbern der ville flippe ud over at en dude i en vw havde et "jeg pisser på corolla" klistermærke på. men fair nok, jeg fandt alligevel jeres side via et link så hvis i har lyst til at svine mit ellers så stuerene indlæg.....gør det bare, jeg kommer alligevel ikke tilbage. Ha det godt drengeB-]

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Tja... Hvad kan man sige? Helst intet, for så bliver man bare svinet til for det... Jeg bryder mig bestemt heller ikke om VW, men det er nu mest fordi at det er blæst op til at være noget som det ikke er - og så til skyhøje priser.
Hvis man endelig skal snakke drift/vedligehold, så kan jeg oplyse at vores Golf 2 kostede over 1 krone /km. og det er vist lige i overkanten?

Så vi kører Toyota (det skal vel også lige svines til, da det ikke er Opel der laver det?) og bedre bil har vi aldrig haft. Starter hver gang, og kun sliddele er skiftet...

Bevares, en Opel kan da blive fed, men det ændrer ikke på at de har alvorlige problemer med både rust og tandremme der flyver langt væk - ikke så godt.

Men bliv i bare ved med at prale, der er sikkert ikke hold i det alligevel...

Kasper Sellebjerg
Toyota Celica RA40 2000 GT
www.toyotaextreme.dk

/Toyota Extreme - derinde kan vi da holde kammertonen...:-O

fed diskution:-D :-D

drop det dog hvis folk vil køre opel ford vw audi eller noget andet må det da være dem selv der afgøre det... men en ting jeg har lagt mærke til i forskelige forums er at folk er generelt ikke meget for at svare hvis man skriver at man køre bmw med mindre man finder et udenlansk forum...

mvh
thomas
bmw 525i

kør i det der passer jer og @!#$ andrs mening..... de fleste biler kan sgu blive fede...

Til alle jer som kører toyota, ford, audi, O.S.V, har intet imod jeres biler, det er bare de GOLF II'er især der kan pisse mig af, MANTAFREAK har en mere eller mindre fantastisk forklaring på hvem største delen af dem der køre " eller prøver at køre " i dem er.
Hvis det passer det Thomas skriver så syntes jeg da lige at jeg vil nævne at jeg også har en BMW 320i, som også er temlig gejlet' mangler dog stadig at pille ved motoren, men i kan jo selv gætte hvilken bil der er min favorit bil:-D

Hvad så med alle dem der kører Hazarderet i en Kadett ascona Med flere ? Fordi du kører i opel behøves man jo ikke automatisk være verdens bedste racerkører !!

Mvh Henrik

Opel Calibra Turbo :)

nej det er rigtig nok, men det hjælper da på det.............

Det var da ellers et emne der kunne sætte gang i kludene...

UDEN at skille give min mening til kende,om jeg menerat det er OPEL eller VW der er den største bunke lort.

Med hensyn til hvad de to bilfabrikanter kan leverer idag, så kunne OPEL og VW- folket måske fortælle, hvad der er topmodellerne fra de mærker.

Så som Hondas NSX, Civic TYPE-R, Integra eller S-2000...

HypHest

Nu har jeg selv haft 2 stk Polo 2'ere, 2 stk Golf 2'ere og har nu en Audi 80 TDI.
Jeg har altid været glad for at køre VW/AUDI, men derfor er det jo ikke den besdte bil i verden. Jeg har både haft dårlige erfaringer med VW og OPEL. Opel 16v'ere som desværre smider tandremmen for tidligt, de første Golf 3'ere Turbodiesel smed deres krumtapper. Hvis begge mærker bliver passet respektivt af deres ejer, for man jo ikke bedre bil, vel????

http://home.zonnet.nl/gsifreaks/images/gsi34.jpg

WROOOM... total fed med kadett... har sådan en 1.3s, med dobbelt overliggende sædebetræk, for ikke at få numsen våd (den er ikke helt tør fra i vinters), og krom stålfælge samt træksnor fra Harald Nyborg (den elastiske model)
endvidere er der i min model cigarettænder (deraf S'et efter 1.3)

satme feeee wuun,,, stick with me opelmaniac!

(godt der er raske personer imellem jer ;-) )

i får da lige en joke med på vejen :)

En lastbil kører for fuld drøn ud af motorvejen, pludselig kører en rusten Opel op på siden af ham, og føreren som er iført en beskidt omvendtsiddende
BIF-kasket ruller vinduet ned og råber:

"Jeg heder Brian og er Brøndby-fan,
jeg kører Opel, og du er ved at tabe din last !"

Lastbilchaufføren ryster på hovedet og sætter farten op. Et øjeblik efter er BIF'eren der igen og
siger nøjagtigt det samme. Lastbilchaufføren sætter igen farten op.

Der går et øjeblik, hvorefter Opel'en igen kører op på siden: Bifferen siger, nu meget indtrængende:"Jeg hedder Brian og er Brøndby-fan, jeg kører Opel,
og du er ved at tabe din last !"

Lastbilchaufføren ruller vinduet ned og råber, nu tydeligt irriteret: "Jeg hedder Jens, jeg lastbilchauffør og jeg er ved at salte vejen !"

i er syge. alle opel ejer skulle skydes:-( :-(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time