Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 07:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: VW
Først til morten, har skrevet at jeg ikke er ved at lave en "hade-side om vw'er".

Til Peter Møller hvis det er lort du læser, hvorfor læser du det så???, og hvorfor besvarer du det???. Som du også selv siger har du lyst til at køre fuld hetz mod OPEL, så du er ikke meget bedere selv........men nåååååå ja, så vil du jo være barnlig/mærkelig eller hvad alle de så fandens fornuftige vw folk skriver herinde.

Til mr. Golf der hvor jeg kommer fra kan folk med OPEL'er, bare ikke lide vw'er spc. GOLF II'er da der kører mange rundt af dem her og omvendt, de kan ikke lide opel'er, sådan tror jeg det er over det meste, det er jo bare gas, okay det er blevet pisket lidt op herinde, men det var også meningen for det er sjovt at se hvordan vw folkene hiser sig lidt op.
BTW: hvorfor er jeg ikke for klog at høre på??......er det fordi du ikke kan lide opel???for så er jeg da ikke den eneste der er snæversynet, men også mange af de vw ejerne der har skrevet herinde???

PS: Da børnehave er ved at være et meget hyppigt brugt ord herinde, hvem er så mest barnlig, dem som gør grin med andres biler eller dem som kalder andre: fjols, dum, meget LIDT kloge, mærkelige mennesker O.S.V.???????

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem

Jeg morer mig egentlig en hel del med at læse folks indlæg i denne tråd....

Af en eller anden grund er der en vis "konkurrenceånd" mellem Opel og VW folket. Det synes jeg da er lidt hyggeligt. Jeg ser det lidt som et tegn på respekt overfor hinanden at der findes denne lille "dyst"

Det er lidt ligesom konkurrencen mellem Ferrari og Lamborghini.....

At der så er folk på begge sider af "hegnet" der ikke har forstået at konkurrencen er i al venskabelighed, kan jeg kun beklage.

Jeg kører selv Opel Calibra, men det er jo ikke ensbetydende med at en HGP-pumpet G4 V6 4-motion ikke kan bruges eller en Vimmer Audi eller en Imprexa STXI eller en......

Lad os få "kammertonen" tilbage på denne side og fortsat driller hinanden lidt i al venskabelighed.

Grunden til at jeg ikke kan lide golf, er fordi at det køre så meget af det lort rundt på vejene med små drengerøve i som lige har fyldt 18. De køre rundt og spiller smarte med deres 12" bass og tror at de er noget. Jeg har op til flere gange være udsat for at være tæt på at få smadret min Manta ved den tåbelige form for "Jeg har lige fået kørekort og kan det hele kørsel". Det er virkelig noget som pisser mig af.

Kan vi blive enige om at alle biler kan blive fee'hvois man putter noget omsorg og lidt penge i den? Jeg har selv lige totalt renovetret en Manta B´, og det er nok den bil jeg holder allermest af da jeg selv har brugt 2 måneder på at renovere den. PRØV DET. Det er det bedste der sker for en, den føelse af at køre rundt i en bil som man selv har renoveret, DET ER GULD, og man kan ikke beskrive den. Det skal bare prøves!

@!#$ dig buus. Du er da ikke andet end en lille fed trunte med tætsiddende ører og et par deller ned over navlen! :-( Du kommer her og spiller så fucking hellig at jeg får kvalme ved at høre på dit "kammertone" pis.. OP I RØVEN MED DET! Du skull have været der da golfklubben læskede deres fede GTI lortpis biler ud på vejen og fucking kørte min tæve kat over! Det var fucking ikke sjovt. Og så kommer du med dit lort.. Du skulle kraftnedme skamme dig!

C:\WINDOWS\Skrivebord\44915.jpg C:\WINDOWS\Skrivebord\44915.jpg

lol ... hør lige jer selv! hvor latterlig er man så lige! :-D

Helt enig!! *G* :-D :-D :-D

Det korte af det lange er at man har en bil som man kan lide. Ja... måske kan man ikke lide de andre bil mærker... men det er jo ikke ens problem, så længe at man ikke selv skal køre i dem???
Jeg bare glad for min starter, og at den kan få mig til og fra jobbet, uden at den skal startes af Falck hver morgen :-P

Jeg hader ingen andre bilmærker :-)...bortset fra Ford *G* :-D
(Og jeg som er ved at overveje at købe en Mustang til samlingen ):-|

Medlem

Mantafreak:
Der findes jo også 18 årige knægte i en Kadett med 12" monteret der tror de ejer hele verden. Knægtene findes også i Honda, Mitsubishi osv

Open Twinspark med nos:
Med den ret så korrekte beskrivelse af min kropsbygning lyder det som om du kender mig....?

Du har tydeligvis ikke forstået indholdet af mit indlæg.

Jeg vil ikke indlægge mig på yderligere diskussion, det giver for mig ingen mening.....

Det kan godt være at vi er latterlige:-| , men som før nævnt, man får jo kun det sjov man selv laver:-)

RoadRunner selvom du måske ikke er så glad for Ford, kan jeg kun have respect hvis du køber en Mustang, det er en feeeee' dyt, men måske bare lidt dyr i drift;-)

Tjjaaa . vil da bare lige sige at det aldrig kan blive bilens skyld, den måde som chafføren kører på. Vi kan vel alle blive enige om at der kører enkelte idioter rundt i alle slags bilmærker.;-)

Kører dog selv i golf, men jeg hader ikke andre bilmærker af den grund. Vi kan vel også blive enige om at hvert mærke har nogle rigtige lækre topmodeller:-P

Mvh Jan

Golf Gti 16v.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time