Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 10:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: VW
i kan bar komme så for i baghjul af min 3l 125 hk 370 nm så bar kom opel fjols

p.s livet er for kort til opel og ford

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

må godt nok indrømme at nivoet er faldet meget de sidste par dage
hvorfor laver i denne rigtig gode hjemme side om til en børnehave.
troede at folk bare var en smule seriøse her med nej og det er rigtig syndt da det er en fed side med mulighed for at drøfte ting og sager å få hjelp til en masse ting.
så vær nu bare lidt seriøse hæv nivoet og så drop alt det der Opel VS Wv.
folk køre hvad de vil og det skal de have lov til det er en smags sag og alle har forskellige smag
mvh.Rane

Hørt! På de tyske forummer jeg kommer bliver folk udelukket, og administrator lukker for en tread som denne!
Hvis I vil være useriøse kan I skrive til hinanden privat! Lidt sjov og hornmusik gør ingenting!

Jeg har set billeder af Golf 2 med opels 2.0 16V motor iB-]
Spørgsmålet er bar lige hvilket træf han vil kører på:-D
Lad os nu holde fred...det er nok at skattefar og Romerne er efter os! Tager hatten af for HGP....de kan sgu lave vilde vw´er. Så nu vil jeg tage hovedet af og køre Opel :-D
Mvh. Flemming

Jeg kan da godt tale positivt om begge biler

Min tidligere bil var en Kadett, og de sidste to års tid har jeg kørt i min golf.

Begge biler har opført sig eksemplarisk, starter om vinteren, reagerer når jeg trykker på speederen, bremser når jeg trykker på bremsen, drejer når jeg drejer på rattet.

De fleste dele forhandles for begge mærker af Krogslund.

Alt i alt. To dejlig driftsikre biler med minimale vedligeholdelse omkostninger.

Just my 2 cents.

/Lars

Hold kæft hvor en useriøs side. At bruge sin tid kun på at sidde og svine andres biler til. Opel fans må sgu være meget LIDT kloge.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Er ikke ved at lave en "hade-side" om vw'er, skulle bare lige se om jeg kunne starte en diskution og det kunne jeg:-P, man får jo kun det sjov man selv laver, så til alle jer som kalder det en børnehave/moden snak o.s.v ( ca 50 % af indlægene ), damn i må da være jordens kedeligste mennesker. Takker alle OPEL folkene som har lagt et indlæg her:-), så vil jeg også lige sige at det er en mega feee' hjemmeside:-), bare ærgelig at folk er så fandens seriøse/voksene at de ikke kan tage en spøg, men det har nu været sjovt at se alligevel at de har giddet at læse det, for at kunne skrive hvor barnligt det er, tjaaaaa tænk lige lidt over den............

BTW: så har jeg en OPEL KADETT 2.0 GSI 16v med 180hp, og har også et enædt had til vw'er, golf især, men det tror jeg nu alle lykkelige OPEL ejere har, det er bare noget der er:-D :-D :-D

hold kæft hvor er det plat at lave hade sider om VW´ER. I må da ikke ha noget liv. hvorfor ikke bare lave fede sider, eller ved godt man ikke kan lave fede sider om Opel, men prøv alligevel:-D :-D ;-)

Meget mærkelige mennesker.....

Jeg har læst meget lort rundt om på div. forums, og må sige at denne tråd tager prisen.
Lige nu sidder jeg med en ubehærsket trang til at bare køre fuld hetz på Opel da jeg selv kører VAG produkt, men så er jeg jo ikke en skid bedre end de dygtige og "sjove" mennesker der startede tråden.

Jeg efterlyser bare ET holdbart argument for hvorfor det er fedt at svine folk til der har valgt at købe et andet produkt en du/I selv har....

Det er bare såååå sjov at lege "jeg-vil-lave-en-had-VW-hjemmeside", Du kommer ikke så meget ud eller hvad?

Ganske kort...
ingen grund til krig, mellem Opel og VW jeg har haft Opel, og det var sgu en god bil, nu har jeg købt mig en Vento 1,8 Turbo Intercooler og den kører mindst lige så godt. MEN gutter begge biler er fra DE SÅ stor forskel er der faktisk ikke. og tager man en side som HoVWdiAUDI - Nopel OPEL ja så har de også fundet ud af at ALLE de mennesker der køre de biler har ca de samme behov, det er da de samme dele de sælger???

nå men det var vel egentlig bare det.

Lars

Opelmaniac, du er sgu ikke for klog at høre på... :-|

Hvis man er glad for sin Opel skal man hade VW? og Golf specielt??? Hvad er grunden til at Golf er værre end Passat, Lupo og hvad de ellers hedder?

Jeg syntes du skulle prøve at udvide din horrisont lidt og tag en tur i en Golf, det er faktisk en udmærket bil. Jeg har selv haft mulighed for at køre i en Calibra 2,0 8v igennem en længere periode og var da godt tilfreds med den udover at den var lidt sløv, men hvad! det må man jo tage med når det "kun" er en 8v'er.

Jeg køre idag i en Golf4 1,8T er meget tilfreds med den, grunden til at det blev en Golf var fordi at min Honda brød sammen da jeg kørte om kap mod en Golf og jeg var træt af at få baghjul af gamle mænd i deres VR6'er. Og ikke mindst fordi det er billigt og nemt at tune en 1,8T til over 200 heste.

Jeg har sgu svært ved at forstå, og ikke mindst acceptere, at folk kan være så snæversynet som du er, man skulle jo tro at du var blevet hjernevasket... :-O

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time