Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 12:00

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: VW
Jeg vil give OPELMANIAK. VW Er den værste omgang opgejlet lort. Den kommer ikke engang tæt på en opel. OPEL POWERB-]

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

hey ascona ( steffen)

hvad hedder de 2 manta film du snaker om?, de lyder da telmig intersante da jeg går meget op i OPEL..........

og til jer som stadig ikke har fattet det endu: GOLF ( VW ) er noget man spiller :-P

Titel: opel shiit
hallo OPEL hoveder. har i nogen sinde set en opel kadet med 3-400 hk. nej vel. uhmm vr6 bi-turbo. har opel lavet en v12 eller v16 eller v10 TDI. nej vel
har opel lavet diesel motorer med 150-350 hk. og sånden kunne man jo blive ved. så opel er og bliver bare en bonde røvs bil. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Titel: opel sucks
hallo OPEL hoveder. har i nogen sinde set en opel kadet med 3-400 hk. nej vel. uhmm vr6 bi-turbo. har opel lavet en v12 eller v16 eller v10 TDI. nej vel
har opel lavet diesel motorer med 150-350 hk. og sånden kunne man jo blive ved. så opel er og bliver bare en bonde røvs bil. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

vw styrer ikke en skid, så nu lukker du bare kebaben.
lad mig gætte du kører i en grim golf II 1.8 GTI, så du kommer bare så skal du få baghjul af min kadett :-D :-D :-D

Medlem
Brugeravatar

Hej igen.
Og ikke et ondt ord om vw, det kan jo ske for selv den bedste...;-)
M.h.t. kadett'er med 00+ HK så kørte der sidste år til DHB en Kadett CQP med 337 HK... på en sugemotor... på www.rstuning.de/Willkommen/willkommen.htmler der et firma der kører drag med både Opel'er og VW'er.. de er pænt hurtige... :-P
Btw de 2 film skulle vel aldrig være Manta Manta 1 & 2??
M.v.H. Lasse Kristensen

nej den første hedder: der Manta film... er kun race med golf...
og 2´ern hedder: Manta Manta.. er lidt blandet ( merser / vw )

de er rimelige svære at finde i danmark..
men der er en tysk hjemmeside hvor de sælger dem..

kender en der købte dem på den tyske side...
der er bare et lille minus ved at købe dem der, man skal bruge dankort/visa..

ps. har golf lavet en 4wd med turbo.... ( calibra )

opel power

ikke med turbo, men med G-lader. golf rally.
og nej jeg køre ikke golf 2

Golf 4 gti 4motion......

ærlig talt.....hvad er det der nager jer ?? Hverken Opel eller Golf er eller bliver bedre end i selv gør dem til.....hverdagsbiler som hr og fru danmark har udslidt og som så pludselig får et båååb båååb luftfilter på og et par huller i udstødningen, måske lige et par alu drenge på afbetaling og så den der omtalte figur der pisser på det andet mærke!!! Min erfaring fra der hvor jeg bor er at de værste golf/opel fjender er de typer der kører i ovennævnte lig.

Folk der kører i calibra turbo - vr6 osv. har som regelt ejet flere biler og fundet ud af hvad der er godt...al respekt for det:-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time