Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 08:06

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: VW
hejza........

Er der nogle som har eller ved hvor man kan finde nogle billeder af nogle smaderede vw'er ( Golf især ) må de gerne poste/linke dem herinde. Jeg er nemlig ved at lave en hade hjemme side om VW'er...............adressen bliver www.@!#$-GOLF.DK

PS: GOLF er noget man spiller............IKKE kører i :-D

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: VW
Ja, Opel forgår jo i RUST inden nogen kan nå at smadre dem !:-D

Medlem

Jeg kører selv Opel, og er da også traditionelt imod VW. Men behøver man ligefrem at lave hadesider......?

Lada-hadesider måske.....

lad mig gætte.... enten kører du Manta eller også har du en Kadett E 1,3S med GSI udstyr.

jeg har en OPEL KADETT 2.0 GSI 16v med 180 hp ca...................og den har 0 rust

hvis du køre OPEL buss må du da også have et enædt had til vw'er

Medlem
Brugeravatar

Hehe, hey! Bare fordi man kører manta behøver man da ikke hade VW, selvom det kunne være nærliggende.... nogle af os er faktisk anstændige mennesker! :-D
M.v.H. Lasse Kristensen

respect til OPELMANIAC, jeg kører også manta og er også et anstændigt menneske......men @!#$ vw og al power til OPEL :-D

Modne mennesker! :-D hvad man kører er sguda op til en selv! hvorfor skal man så absolut nedgøre andre mennesker fordi de kører i et andet bilmærke??? Jeg har aldrig helt fattet det der med hadesider og mærke-krig!

ps. Jeg kører selv Riskoger, men det er en tryk-koger og der findes ikke noget sjovere/billigere og køre i! (corolla AE86 Turbo)

Jaja, der skal jo være nogen til at købe de der grimme "Steen-der-pisser-på-ting" klistermærker..

:-|

Jeg har en gang været ude og køre i en kadett 2,0 GSI 8v. Det der f.... digi-speedometer viste "kun" 17 km galt. Når speedometeret viste 80 kørte man 63. Målt på rullefelt.....
Bare fordi at du ikke har råd til at købe en ordentlig bil, behøver du jo ikke være misundlig på os andre.
LIVET ER FOR KORT - TIL OPEL OG FORD

det med had til vw er bare noget der er....
tag og se de 2 manta film der er ( tysk tale ) for så kan man se hadet

ps det er ellers et par fede film/ hvis man er til opel...

power til OPEL..

pss rigtig billig i dele... for hold til andre mærker.. og så er der maser af dele i farvandet..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 72 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time