Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 03:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 07 okt 2013, 16:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2012, 20:31
Indlæg: 112
Geografisk sted: 7361 Ejstrupholm
hvad er årsagen til dette stempel haveri,? har 6 stks som ser sådan her ud :damn: , Har de været for varme.? eller hvad tror i??


Billede


Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 17:38 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
Kompressions tryk eller banken.

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 18:12 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Ligner et diesel stempel ?

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 18:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
Fortæl lidt om opsætning samt ladetryk mm, så er det nok lidt nemmere at komme med indput


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 18:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2012, 20:31
Indlæg: 112
Geografisk sted: 7361 Ejstrupholm
K-FINN skrev:
Ligner et diesel stempel ?



Det kommer fra en diesel motor.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 18:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2012, 20:31
Indlæg: 112
Geografisk sted: 7361 Ejstrupholm
m power skrev:
Fortæl lidt om opsætning samt ladetryk mm, så er det nok lidt nemmere at komme med indput




Det kommer fra en diesel motor, fra en traktortrækker. har kørt med ca 3 bars turbotryk,


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2013, 19:50 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Nogle flere billeder vil hjælpe, særligt nogle close-ups.

Det ligner brækket ringland pga alt for voldsom trykstigning.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2013, 18:57 
Offline

Tilmeldt: 19 jun 2009, 11:09
Indlæg: 2
Har du målt din udstødningstemperatur?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2013, 08:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2012, 20:31
Indlæg: 112
Geografisk sted: 7361 Ejstrupholm
Massimo skrev:
Har du målt din udstødningstemperatur?


Jep, den har maks været 820 grader


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 okt 2013, 17:46 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Det ligner en benzin motor der har banket, eller fra en dielsel motor, hvor en dyse har dryppet.

Men når det er alle 6 skal man nok kigge på om insprøjtningstid er rigtig, eller åbningstider er så lange, at der står en masse uforbrændt dielsel, som så selvantænder.

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team