Rar med lidt ekstra hk når man skal igennem sne
Power & Pandekager Genopstår. se se se
Redaktør: Moderatorer
- luske
- Mester Medlem
"knastet for vildt" hvor vildt ?K-FINN skrev:Ja den er knastet for vildt, så da remmen hoppede(finn fejl) var der ikke plads til dem hehe
Rar med lidt ekstra hk når man skal igennem sne
hvor meget er der lavet ved den efterhånden ?
og hvornår er der ladetryk med den størrelse hårtørrer der er på ?
er næsten ikke misundelig fordi andre har en vinterbil der har tæt på 4xeffekt i forhold til min hverdagsgryde
MVH Luske
-
K-FINN
- Mester Medlem
http://www.bilgalleri.dk/album/storbill ... nifold#/19
Vidste godt den kunne gå imod, da jeg samlede den, kunne den ikke dreje rundt hvis den ikke stod rigtig.
Ham yankey havde skrevet 8mm løft, det var så 8,8mm, det var nok til det kunne ramme imod.
Som du kan se, kommer ladetryk lidt sent, men den trækker helt ud til rpm limit, egentlig imponeret over den laver max hk ude ved 7450rpm, når den har 87,5mm i slag.Det virker rigtig godt sammen med 6 trins gearkasse
Denne her er helt ny motor, hvor der er andre stempler/stænger/knaster/toppakning.
Jeg har beholdt de orginale Toyota plejl leger og krumbasse lejer.
Vidste godt den kunne gå imod, da jeg samlede den, kunne den ikke dreje rundt hvis den ikke stod rigtig.
Ham yankey havde skrevet 8mm løft, det var så 8,8mm, det var nok til det kunne ramme imod.
Som du kan se, kommer ladetryk lidt sent, men den trækker helt ud til rpm limit, egentlig imponeret over den laver max hk ude ved 7450rpm, når den har 87,5mm i slag.Det virker rigtig godt sammen med 6 trins gearkasse
Denne her er helt ny motor, hvor der er andre stempler/stænger/knaster/toppakning.
Jeg har beholdt de orginale Toyota plejl leger og krumbasse lejer.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
K-FINN
- Mester Medlem
Der er ikke ladetryks kurve på, men du kan se nm er stejlt stigende ud til sidst 
Ret sjov vintervogn.
Det er ved 1,85 bar, vil prøve med godt 2 bar, bare for se om effekt kurve bliver ved på samme måde, eller den møder en prop.
Det er på almindelig v-power
Ret sjov vintervogn.
Det er ved 1,85 bar, vil prøve med godt 2 bar, bare for se om effekt kurve bliver ved på samme måde, eller den møder en prop.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
- luske
- Mester Medlem
ja kan godt se den pludselig render mod toppenK-FINN skrev:Der er ikke ladetryks kurve på, men du kan se nm er stejlt stigende ud til sidst
Ret sjov vintervogn.
men sig mig da lige ?? er bunden af den 1,5 den samme som 1,6 ? (som kan modtage uanede mængder af prygl) ?
MVH Luske
- luske
- Mester Medlem
nårhja noget med nogen bogstaver , age og efe hvis jeg ikke husker meget i hegnetK-FINN skrev:Nej slet ikke, den 1,6L kan tåle 3bar på orginale stempler og stænger. Min 1,5 er helt anden motor, orginal en 90hk suge motor
tror svinelorten spillede mig et puds og tænkte 4afe er samme bund som 5afe hvilket sikkert også er korrekt (?) men den 1.6 jeg egentlig mente var age der kunne tage lidt øretæver
MVH Luske