18t spolerne er ganske rigtigt boltet på, men kører ikke med indbygget sluttrin - det sidder bag i luftfilter kassen..
hvis du vil fri af fordeleren kunne en golf iv 2.0 eller 1.6 spole bruges, den kører med WS
de 'korte' spole kan godt bruges, der skal bare skæres en tap af spolen og så skal hullet i topdækslet bores op, no biggie.. men jeg tror også du får problemer med at få plads under manifoldet med den løsning
min kammerat anders kører med de lave spoler men har også spjælde på - du kan måske bedømme højden her:
http://www.bilgalleri.dk/galleri/41595- ... ti_2_0_16v
MEN - de spoler med indbygget modul er altså ikke verdens mest stabile, jeg skifter jævnligt den type på jobbet.. måske de er blevet bedre med tiden, men til rally ville jeg gå efter en G IV 2.0 spole, de går sjældent til, evt en PSA/Bosch spole ala 106 1,4 - 1,6 8V - ligeledes med indbygget modul svjh og holder nok næsten evigt