"Smart TV"
Redaktør: Moderatorer
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
Hvis nas'en deler som almindeligt windows share (smb share) enten med navn (etc \\Rune-pc\Film) eller ip (etc \\192.168.1.25\film), eller det gamle unix share (nfs) som gamle windowser op til win7 kunne konfigureres til med nemhed.Saab-Daniel skrev:Rune,
Kan raspberry Pi køre film direkte fra NAS! Ved du det?
Alle mine bliver streamet fra et netværksshare fra min win7 computer
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Kontakt:
-
TB206HDI
- Senior Medlem
Hvis det er en AppleTV2 - så Jailbreak og smid Infuse eller XBMC på den.Saab-Daniel skrev:Ok, har en Netgear Stora som deler som du skriver...
Hmm, må se om det ikke skulle være noget jeg skal have fat i, har godt nok et Apple tv, men det er sgu noget bøvl at ændre format på alt andet end mpeg4 og smide det i iTunes, plus have pc'en kørende for at kunne streame video...
/Daniel
Er det en appleTV3, så erstat Apple trailers med Plex - dette kræver dog en pc der kan "servere" film'ene til den.
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
Hvis man alligevel er ude af den mølle, så kan man jo lige så godt ofre de 25-35$ en raspberry pi koster, for hvis en pc skal stå og servere filmenen og code dem før de kan streames, så forsvinder de penge hurtigt alene i strømTB206HDI skrev:Hvis det er en AppleTV2 - så Jailbreak og smid Infuse eller XBMC på den.Saab-Daniel skrev:Ok, har en Netgear Stora som deler som du skriver...
Hmm, må se om det ikke skulle være noget jeg skal have fat i, har godt nok et Apple tv, men det er sgu noget bøvl at ændre format på alt andet end mpeg4 og smide det i iTunes, plus have pc'en kørende for at kunne streame video...
/Daniel
Er det en appleTV3, så erstat Apple trailers med Plex - dette kræver dog en pc der kan "servere" film'ene til den.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
-
Jack
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midtfyn
- Kontakt:
-
Runesm
- Mester Medlem
-
TB206HDI
- Senior Medlem
Ja, hvis man gider sidde og rode med codec's, indstillinger, optimeringer og fanden og hans pumpestok..Runesm skrev: Hvis man alligevel er ude af den mølle, så kan man jo lige så godt ofre de 25-35$ en raspberry pi koster, for hvis en pc skal stå og servere filmenen og code dem før de kan streames, så forsvinder de penge hurtigt alene i strøm
Jeg har idag brugt det meste af dagen på at sætte en Android HTPC op - fuck jeg er træt af "man skal bare liiige".
AppleTV - smid strøm i røven af den og den kører.
- martin høj
- Mester Medlem
- Geografisk sted: KBH
Hejsa.Hvad for android er det du roder med.og hvis du bruger xbmc på den hvad for version er det ??TB206HDI skrev:Ja, hvis man gider sidde og rode med codec's, indstillinger, optimeringer og fanden og hans pumpestok..Runesm skrev: Hvis man alligevel er ude af den mølle, så kan man jo lige så godt ofre de 25-35$ en raspberry pi koster, for hvis en pc skal stå og servere filmenen og code dem før de kan streames, så forsvinder de penge hurtigt alene i strøm
Jeg har idag brugt det meste af dagen på at sætte en Android HTPC op - fuck jeg er træt af "man skal bare liiige".
AppleTV - smid strøm i røven af den og den kører.
Og ja enig med det kan drille med deres diverse man skal prøve
Corolla Gti Turbo