Døm selv...

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
hYe
Mester Medlem
Geografisk sted: Malmö

#2 Indlæg af hYe »

Fedt at bilerne bliver brugt.. :lusket: Godt det ikke er mig der skal vaske dem efterfølgende :lol:
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
Runesm
Mester Medlem

#3 Indlæg af Runesm »

Tjaeh... Kom ikke her og sig, at hvis du var svinerig, ville du ikke gøre sådan... For det ville du :D

Jeg ville hvertfald...
Markræs med drengerne ville foregå i nye Shelby Mustangs... Man skal jo ikke få mudder på skoene af at sætte sig ind i brugte biler :D
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#4 Indlæg af møffe »

Runesm skrev:Tjaeh... Kom ikke her og sig, at hvis du var svinerig, ville du ikke gøre sådan... For det ville du :D

Jeg ville hvertfald...
Markræs med drengerne ville foregå i nye Shelby Mustangs... Man skal jo ikke få mudder på skoene af at sætte sig ind i brugte biler :D
Tror da en skyline er bedre til markræs.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem

#5 Indlæg af ae86 »

Hvis det var mig der stod i den situation med alt for mange penge og lige manglede en mark racer så tror nu jeg ville smide pengene efter en let brugt WRC racer eller noget old-school gruppe B, men ellers godt gået af Rolls-Royce... jeg ville have satset på at den var kørt fast med det samme
Runesm
Mester Medlem

#6 Indlæg af Runesm »

ae86 skrev:Hvis det var mig der stod i den situation med alt for mange penge og lige manglede en mark racer så tror nu jeg ville smide pengene efter en let brugt WRC racer eller noget old-school gruppe B, men ellers godt gået af Rolls-Royce... jeg ville have satset på at den var kørt fast med det samme
Se en af de sidst nye topgear i sæson 19. De kører rally i en bentley continental gt speed... Det er vildt så godt den klarer det
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#7 Indlæg af Saab-Daniel »

Det er i afsnit 1 af den nye sæson, så det lige den anden dag... Den slutter ikke sidst!!
/Daniel
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Runesm
Mester Medlem

#8 Indlæg af Runesm »

Saab-Daniel skrev:Det er i afsnit 1 af den nye sæson, så det lige den anden dag... Den slutter ikke sidst!!
/Daniel
Fuldstændig sindssygt at det er en produktionsbil med sportssæder og deaktiveret traction/abs system - og den er altså oppe mod 2012 WRC biler i WRC afdelingen i Wales..... :tooth: :mrgreen: :wow:

Han manglede bare en håndbremse, den tryk-knap-elektriske kunne jo ikke bruges til noget :D
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem

#9 Indlæg af ae86 »

Har godt set det afsnit... James som co-pilote er nok ikke ligefrem nogen hjælp men jeg mener da de fik en anden sidste plads ...
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#10 Indlæg af Saab-Daniel »

ae86 skrev:Har godt set det afsnit... James som co-pilote er nok ikke ligefrem nogen hjælp men jeg mener da de fik en anden sidste plads ...
Korrekt, men de kører i en bil der vejer det dobbelte... Syntes det er ret godt gået uanset!
/Daniel
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Besvar