POWERFORUM TOUR TIL SPEEDWEEKEND ORSA?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#11 Indlæg af lqs »

Brugeravatar
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31

#12 Indlæg af luske »

lol , du har den rette indstilling søren :mrgreen:

Fast Forward , no matter what

MVH Luske :D
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#13 Indlæg af HenrikGM »

Kedde1980 skrev:
lqs skrev:ebay.de/170943161644
da jeg åbenbart ikke har hjernen til at sætte et billede ind...! kan i evt gå ind på ebay.de og taste nummeret ind. så kommer der billeder og beskrivelse af flyvemaskinen, der skal blive isracer.
MVH søren
ehh.. dén der... skal jeg ikke slå nogen former for hastighedsrekorder med!?

så livstræt bliver jeg vist aldrig :)

Men respekt for projektet :rock:
Tag det helt roligt Kedde, det er næppe der manden med leen kommer efter Søren, der har vist været mere oplagte muligheder, derudover skal han vel også fange ham først?! :-)

Søren; Bliver der ikke noget med en heftig wind-chill faktor for piloten?
Har du været ude og teste hvor meget "træk" der egentligt er i den, ifht rullemodstanden?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#14 Indlæg af Saab-Daniel »

Jeg kan ikke se billedet af udyret...? :-(
/Daniel
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#15 Indlæg af lqs »

har prøvet at køre med maskinen på hjul. den trækker egentlig fint. har en ven med en lignende, blot med tre hjul og en cylinder. den er der kun to blade på propel. min er der fire. sælger skrev 12okmt. ved ikke om det kommer til at passe. det skal nok blive koldt. men termokeddeldragt er opfundet. billede burde være at finde på ebay.de ved at indgive varenummeret...
MVH søren
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#16 Indlæg af John Sahl »

Saab-Daniel skrev:Jeg kan ikke se billedet af udyret...? :-(
/Daniel
http://www.ebay.de/itm/170943161644?nma ... 833wt_1397
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#17 Indlæg af Saab-Daniel »

Ha, det er sgu da interessant...
Go fornøjelse - det ligner en airboat på hjul, hvilket det naturligvis også er, bortset fra der mangler en LS1'er på den...
/Daniel
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem
Indlæg: 1316
Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08

#18 Indlæg af ae86 »

Jeg stemmer på en GE T58 turbine ... en lille pakke med +1000hk... de er lidt pebret men så kan søren slå sig ihjel med god stil :rock:

eller den her J85-GE-17 den er modsat T58 uden "kraft udtag" til gengæld er den med afterburner så man kan riste pølser med den
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#19 Indlæg af lqs »

der er en del køretøjer med pulsjet og turbiner mm.... prøv at kig billeder derfra på nettet. der er klasser for alt, dvs galt og rigtig galt!
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#20 Indlæg af HenrikGM »

ae86 skrev:Jeg stemmer på en GE T58 turbine ... en lille pakke med +1000hk... de er lidt pebret men så kan søren slå sig ihjel med god stil :rock:

eller den her J85-GE-17 den er modsat T58 uden "kraft udtag" til gengæld er den med afterburner så man kan riste pølser med den
hvor meget skal der til for at kunne starte sådan en motor?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar