Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 08:22

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 91 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Forfatter besked
Lige nu køre jeg rundt i en mitsubishi galant v6 2.0 24v med 150hk, jeg syntes nu meget godt om den da den stort set har alt det el-udstyr man kan få, men det er ikke lige en bil til tuning :/

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hvad med en mercedes SLK 320 komp. Den passer næsten inden for de 500kkr. Og så er det en lækker lille slæde men baghjulstræk. (Selv om den godt nok er LIDT tung.)
M.h.t. tuning er er der nok masser at hente i sådan en.
I det urealistiske hjørne har brabus en SLK'er med 6.5l V8, 450 hk til salg for 130k euro ca.

Der er vist kun en løsning på dit problem....og jeg er ikke meget for at indrømme det. Audi S2 Coupé fra midt ´90. Du får en vogn med udstyr, kvalitet, 4-hjulstræk. turbo, køreegenskaber...og et enormt potentiale. www.audituning.com og så bestemmer du selv hvor mange heste du vil have. Og skidtet holder til det. Den yder std. 230hk på en 5.cyl. med mølle, men 400-500hk er indenfor rækkevidde til en rimelig penge.
Kig lidt på www.mobile.de og kig på priser, og derefter på www.bilpriser.dk og du vil se at det hænger godt sammen.
Held og lykke med det.

En lille opdatering.

Som det ser ud lige nu bliver det en 1997/98 camaro z28, jeg har kikket mere og mere på dem og de har et fedt design efter min smag,
og de er da også pænt hurtige fra standard, kan godt være den ikke køre 15km/l men hvad der må man bare tage med.
Jeg har også kikket på mange usa sites omkring problemer/rep og den ser ikke ud til at have de store problemer.
Vil da også lige sige tak til alle de foreslag der er kommet, dejligt at se et forum hvor der sker noget :)
Kom bare med flere forslag/ider hvis i skulle komme på noget, jeg har jo ikke købt den endnu :)

hej Mtm
den eneste erfaring jeg har med z28 er fra mit arb. er mekker og vi fik engang sådan en på værkstedet vor benzin pumpe var stået af vi fik fundet tanken fandt ud af at man ikke kunne komme til pumpen ovenfra så tanken måtte ned men under tanken sider bagtøjet så det endte med at vi måtte have kadang axlen af løsne det meste af bagtøjet og derefter sænke det ned så kan man med lidt snilde og besvær få tanken vendt så man kan få pumpen ud så det er en halv dyr rep da pumpen koster ca. 3500kr + moms alene så kommer timerne oven i
men held og lykke med den
Mvh. Rane

Audi S2... Mere er der vist ikke at sige... udover at det er en kanon fed bil, med masser af potentiale...

Men hvis bilen skal være af nyere dato, så...

Mvh Bjarki

hvorfor køber du ikke en alpina b10 bi turbo..? den er sgu da bedre end en camaro...

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Lad dog være med at anbefale en sjælden turbo bil til en der ikke laver bilen selv det er vanvid. Desuden er den lavet i så få eksemplarer at alle de dele der er ændret i forhold til standard koster $$$$. Og forsikring skal vi slet ikke snakke om $$$$$. Til chevrolet kan man få alt og lidt til og rimeligt hurtigt da det er en hverdagsbil i usa.

Jeg ville vælge en Mercedes 190E 2.5 16-v, den er lidt gammel men kan tunes ret voldsomt(Og købe EVO II styling)

når man nu snakker om mercedes, så ville jeg købe en mercedes 500E fra 92! den går fra o-100 på 6 sec og den går gerne 270 (326HK hvis det er en 92), har selv haft en på svenske plader, den er billig i dele og der er meget mere og hente i sådan en motor. du finder ikke meget der både har en og tid fra 0-100 og topfart som den, og så har den automatgear???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 91 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time