Jeg kan slet ikke se hvordan man kan overveje, to så forskellige biler (Civic/Camaro)....Det virker useriøst.... Civic´en æder sving til morgen mad, men bliver hentet af Camaroen når det går ligeud, den ryger til gengæld af vejen, når den svinger... Jeg har prøvet at køre Camaro...Den kører fandens hurtigt ligeud, Men man får koldsved og hvide knoer, når vejen svinger...:-O Det er betænksomt at en Porsche 928 fra ´82, kører markant bedre end en Camaro fra ´98...Prøvet dem begge samme dag!!! Har godt nok aldrig prøvet en Civic type R, men har haft en CRX´er...Det er sq en Sjov vogn, Men ikke nogen dræber på fx. Motorvej.. Du bør nok gøre op med dig selv hvad det for en type vogn du vil ha´, og så tage ud og prøve en masse forskellige biler(Når der ikke ligger sne) Personligt har jeg prøvet næsten alt hvad der er værd at prøve, lige fra div. Porsche´r til Viper, Audi S8 og Lotus Elise......Det er alt sammen sjove biler, men på hver deres måde, og der er sq stor forskel på de tal der står på papiret, og så den virkelige verden, Fx. Er en Toyota MR2 ikke specielt hurtig på papiret, men man kan ikke lade være med at sidde og smile konstant, når man kører i den, den er virklig sjov.... Så jeg har kun en ting at sige....Ud og prøv noget forskelligt(når vejret bliver bedre)....
|