Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 10:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 91 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Forfatter besked
Hvorfor gider i spilde jeres tid på ham, han har sikkert ikke pengene og er garenteret ikke mere end 18 år....

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: HELT SIKKERT!
JEG VILLE BESTEMT KØBE TOYOTA SUPRA 3.0 BITURBO!

PGA. ALLE DE STANDARD HESTE! NÆSTEN INGEN I DK, + 2TAL FED SLÆDE!

DE SÆLGES I WWW.MOBILE.DE OG KAN FÅS TIL CA. 100.000 DANSKE KR.

AFGIFT CA. 200.000.

BILEN FÅS FRA 94 OG OPEFTER!

MVH JESPER (SKOVLUNDE)

Mener ikke man må impotere de supra'er til DK længere pga. strenge miljøkrav, der har været nogen indlæg på toyotaextreme.dk om dette....

Bare for golle's information er jeg 26 år og det bliver min 5th bil siden jeg var 18...
lige nu køre jeg rundt i en mitsubishi galant 2.0 V6 den er bare ikke så god til at blive tuned, jeg arbejder inde for IT og jo jeg har pengene til det...

Og jeg har da været ude og kikke på jala's a3, men jeg tør sku ikke købe den da det er en afhentnings bil til 270.000kr som samtidig står og skal til syn så snart man har købt den, og jeg mener heller ikke der er en TÜV godkendelse til alt det der er blevet lavet om på den.

Skal ringe lidt rundt for at forhøre mig i morgen og så må vi se hvad der sker.

Junior Medlem

MTM:

Jeg kan forstå at det er en større bekymring for dig med forsikringen.

Prøv lige at ringe og spørge på den Seat du gerne vil have.

Har du så mange penge at smide efter en bil, så burde forsikringen ikke være noget problem. Hvis det er.. så har du et problem med dine prioriteter. For så køber man en billigere bil, for at have råd til de faste udgifter.

Under alle omstændigheder skal du som de andre snakker om have en del penge klar til vedligehold af en bil med de hk som du vil have.

lad være men at købe jahal's, men mindre du vil betale store penge, for det skal der til! han har nogen gange sprunget over hvor gæret er lavest! det vil sige at hans bagbremser overopheder ved hård kørsel! han har også haft en del gearkasse problemer! og hvis du giver den fuld æde, ryster trækakselen sig løs! og det er bare de fejl jeg kender, der kan være mange flere end det!

Det er ikke fordi jeg ikke har råd til forsikringen på en camaro men med billigere forsikring har man jo flere penge om måneden til styling/tuning og alt muligt andet.
nogle af dem jeg har hørt fra der har camaro giver meller 20-32.000 om året i forsikringen alene og det er da en del når man kan få en ny seat/audi/honda til max 10.000 om året.

Og nej jeg kunne ikke finde på at købe jala's A3, den lyder ikke alt for godt og den havde også starts problemer den dag jeg var der ude, og jeg har ikke tænkt mig at betale 270.000kr for en bil der skal rodes med fra starten.

Subaru impreza... Bil til overkommelige penge og så lige en 100-200k oveni til tuning... Overkommelig i forsikring! og masser af stumper...

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Det med høj forsikring for camaroen er med garanti det samme for andre hurtige biler da de ikke regner efter vægt som med anmindelige hverdags biler men erfaring med at de bliver smadret/stjålet. Med de beregnings systemer der er på nettet er det kun sierra cosworth der kan holde sig under 10000 hvis man vel og mærke er over 30 år. Nissan 300zx tt og mitsubishi 3000 turbo kan med simpel chiptuning få samme præstationer som en ny corvette. 86-94 turbo supra turbo er dog den eneste som man kan skaffe sliddele til uoriginalt uden at importere. Hvis audi er din favorit så er der ingen tvivl du skal importere en brugt s3 med chiptuning for 8000 kr har den 265 hk / 360 nm og god holdbarhed. Den er blevet sammenlignet med impreza i test har 6 gear og quattro ikke elektrisk 4wd. Desuden har den 312 mm forbremser + 256 bag hvor en 180 hk A3 kun har 288/226 mm. Imprezaen lyder godt men er lige så dyr som en lancer evolution at tune over 240 hk Men hvis det er nok en yderst rimelig nypris klart bedre end hondaen. Husk også ejerafgift på biler fra 98-det gør hurtige = tørstige biler dyrere end vægtafgift. LAD være med at få tunet en ny bil. garantien forsvinder da intet på bilen er dimensioneret til det køb en bil der kun skal chippes så er der ingen problemer med at få den reparet og ugelang ventetid på speciel dele.

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Her er en impreza 2.0 gt turbo til salg til rimelige penge
http://www.bilbasen.dk/biler/private/sh ... ?id=228149
Køb den hvis manden er ærlig og kan bevise at gæld er betalt osv.
og en 2001 wrx under forhandlere men helt sikkert dyr

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 91 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Alle tider er UTC + 1 time