Raceday 4 på Striben-Esbjerg
Redaktør: Moderatorer
- Simba-Striben
- Nyt Medlem
- Indlæg: 24
- Tilmeldt: 21 jan 2010, 20:46
- Geografisk sted: Vejrup
- Kontakt:
Raceday 4 på Striben-Esbjerg
29/9 afholder vi det fjerde og sidste løb. Derfor er det vigtigt, at der kommer så mange som muligt til dette arrangement, så vi én gang for alle kan vise Esbjerg Kommune, hvor stort behovet for en bane er.
Udskriv plakaten og hæng den op på dit arbejde, din skole, dit pizzaria, dit fitness center - Hæng den over alt!
Plakat i farve: https://www.facebook.com/groups/2068080 ... 2485206613
Plakat i sort/hvid: https://www.facebook.com/groups/2068080 ... 2485661613
Udskriv plakaten og hæng den op på dit arbejde, din skole, dit pizzaria, dit fitness center - Hæng den over alt!
Plakat i farve: https://www.facebook.com/groups/2068080 ... 2485206613
Plakat i sort/hvid: https://www.facebook.com/groups/2068080 ... 2485661613
Mvh Simba-Striben
Striben-esbjerg! Stedet hvor det sker!
Striben-esbjerg! Stedet hvor det sker!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
håber i starter til tiden. Vejrudsigten tillader vist ikke at vente for meget, men det kan jo ændre sig.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Der var da mulighed for at få kørt nogle træk, og rimeligt tør asfalt i starten.
Et spørgsmål; Nogen der ved hvor lang banen var?
Et spørgsmål; Nogen der ved hvor lang banen var?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jeg kørte ikke selv, men bemærker at tiderne og sluthastigheden er lidt atypiske ifht det man normalt ser på 201m.
Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.
Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.
Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.
Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Kedde1980
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
- Geografisk sted: Ribe, Danmark
Ja det er jo svært at vurdere, selv fra rattet..HenrikGM skrev:Jeg kørte ikke selv, men bemærker at tiderne og sluthastigheden er lidt atypiske ifht det man normalt ser på 201m.
Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.
Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.
Jeg kom noget længere ud i 4. gear denne gang end sidst, kørte langsommere, havde ca 200hk mere denne gang.
Men grebet var virkeligt dårligt, men hvad havde man regnet med på en kold fugtig dag.
Jeg havde store problemer med greb, selv i 2.gear og havde da kun 8 psi i mine ET street.
MVH Christian
1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Ja, så det godt, dog var du en af dem der havde mest greb.Kedde1980 skrev:Ja det er jo svært at vurdere, selv fra rattet..HenrikGM skrev:Jeg kørte ikke selv, men bemærker at tiderne og sluthastigheden er lidt atypiske ifht det man normalt ser på 201m.
Der er hastigheder så høje som +200km/t, endda nogle væsentligt over.
Det er en høj hastighed på en upreppet stump asfalt.
Tænker at der er kørt længere stræk end 201m, omvendt så er der kørt 7sekunders tider, så det er grænser for hvor meget længere banen kan have været.
Jeg kom noget længere ud i 4. gear denne gang end sidst, kørte langsommere, havde ca 200hk mere denne gang.
Men grebet var virkeligt dårligt, men hvad havde man regnet med på en kold fugtig dag.
Jeg havde store problemer med greb, selv i 2.gear og havde da kun 8 psi i mine ET street.
Synes de så ud til at være hårdere pumpet end 8psi.
Vi var lige ovre forbi og se på hvorfor du stod så "godt" fast som du gjorde, relativt ifht resten af feltet dog.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Kedde1980
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 23 jan 2008, 13:45
- Geografisk sted: Ribe, Danmark
Henrik GM:
Måske snyder det lidt når det er 17" istedet for 15" mht lufttrykket og dækhøjden, og jeg skal da ikke udelukke at min 25kr's dæktryksmåler fra skrald-hansen kan være lidt ved siden af.
Du må lige gøre dig bemærket næste gang du ser mig/bilen, det kunne jo være rart lige at få sat ansigt på dem man skriver med herinde
Måske snyder det lidt når det er 17" istedet for 15" mht lufttrykket og dækhøjden, og jeg skal da ikke udelukke at min 25kr's dæktryksmåler fra skrald-hansen kan være lidt ved siden af.
Du må lige gøre dig bemærket næste gang du ser mig/bilen, det kunne jo være rart lige at få sat ansigt på dem man skriver med herinde
MVH Christian
1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
1989 BMW E34 M20-GT42
1988 BMW M3 Europameister
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
Over 200 km/t på 201 i gadebiler på gadedæk på våd kold vej ?
Lyder meget underligt.
Jeg kørte 6,6 sec. på Mosten og kun 176 km/t, hvilket jo er pænt hurtigere ET end hvad der er blevet kørt i Esbjerg
Men, man ser jo ofte at "langsomme" ET tider kører hurtigere over stregen, da de har længere tid at accelerere i når de først kommer igang, men har tabt det hele på 60 fod
Har set en del timeslips hvor min modstander kørte en del hurtigere end mig over stregen, men alligevel tabte løbet på tid.
Et eksepel er Kiesa på DHB i år, over 240 km/t med midt 11 sec. tider, vi kørte 218-222 km/t og midt 10 sec.tider
Lyder meget underligt.
Jeg kørte 6,6 sec. på Mosten og kun 176 km/t, hvilket jo er pænt hurtigere ET end hvad der er blevet kørt i Esbjerg
Men, man ser jo ofte at "langsomme" ET tider kører hurtigere over stregen, da de har længere tid at accelerere i når de først kommer igang, men har tabt det hele på 60 fod
Har set en del timeslips hvor min modstander kørte en del hurtigere end mig over stregen, men alligevel tabte løbet på tid.
Et eksepel er Kiesa på DHB i år, over 240 km/t med midt 11 sec. tider, vi kørte 218-222 km/t og midt 10 sec.tider
I love everything thats fast enough to do something stupid with