Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 00:05

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 sep 2012, 11:06 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2011, 08:29
Indlæg: 48
Geografisk sted: Østjylland
Hvad er der af fordele og ulemper ved de 2 stål typer, når de skal bruges til manifold?
Selvfølgelig er 316 syrefast, og ruster ikk, men er der andre forskelle på de 2 stål typer, som man skal tage højde for?

Sønne


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 sep 2012, 21:03 
Offline
Admin
Admin

Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Indlæg: 2499
hvorfor vil du bygge i rustfri?

316ti eller 321 er flittig brugt til rustfri manifold, sidstnævnte mest interessant. Prøv at google indhold og temperatur, jeg har ikke data ved hånden her men der er forskel ned til 304/316 eller 316L


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team