Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 11:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: saab turbo 16
hej Jeg ville lige høre om der er nogen der har prøvet at eje sådan en bil. Og om den kan holde til at få lidt flere heste.
jeg er ved at være træt at efter montere turbo da der næsten altid er bøvl til syn.
Håber at nogen ka hjælpe mig lidt.
Mvh lars H

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prøv at søge efter nogle Svenske Saab sider på nettet, der findes nogle ret
heftige nogen..

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Hej Lars du kan sagtens hive mange heste ud den er født med ca 175hk. en orginal
tuning giver ca200hk .hvis den er ny er der stadig garanti
Hvis du hvil hvide mere kan du skrive så skal jeg ringe dig op

Junior Medlem

saab turbo er en ret fed bil at tune, motoren kan holde til nesten 350 heste og indsprøjtningssystemet (ihvertfald det gamle mekaniske) giver selv mere benzin hvis du hæver ladetrykket.

Hej jeg takker for svarene mit problem er at jeg ik har købt en endnu ville bare høre om der er fremtid for sådan en tung bil men det er der kan jeg høre så det bliver nok den næste bil
Mvh Lars

Kan gearkassen godt holde på den 900 turbo model? Jeg har hørt at 9000 Turbo har en meget skrøbelig gearkasse hvis man begynder at tune på den...

Hej
Jeg har haft en 900 turbo 16 som havde lidt på den anden side 200 hk. Der var ingen problemer med gearkassen. Forvent dog ikke at den kan holde til at lave hjulspænd - så ryger den.
Mvh Johnny and

hej lars har da lige din bil stående her den trænger til en kærlig hånd men det er du jo nok mand for og så for du den som du vil ha den det er en af den med vand indsprøjtning så du kan jo kontakte mig på mail så kan vi jo se om det er noget for dig

hilsen sonny

hej sonny jo det er jeg da lige manden for men hvor får jeg lige din mail add fra.
Men er Hoffmannlars@hotmail.com.
Mvh Lars

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time