Jakobsen skrev:Det kan sagtens synes ! For du må godt udskifte din turbo med en ikke orginal turbo ! Den skal bare ikke syne af ombygget. Hvis det ser orginalt ud kan det godt.
Ellers ville vi da have et problem hvis alle motor stumper skal være 100% orginal, og ikke være en kopi af orginalen..
Tvivler på Finn's lokale syns mand kigger efter stel nr på turbo ! Har da aldrig hørt om folk der kigger numre efter..
Omkring ic så kræver det papir, ved ikke om en RS500 i alu kan bruges ? Det er jo en slags orginal
Du må udskifte med OEM dele og ikke andet, men det er klart at hvis det ligner originalt så springer det jo ikke i synsmandens/politiets øjne.
Jakobsen skrev:Det kan sagtens synes ! For du må godt udskifte din turbo med en ikke orginal turbo ! Den skal bare ikke syne af ombygget. Hvis det ser orginalt ud kan det godt.
Ellers ville vi da have et problem hvis alle motor stumper skal være 100% orginal, og ikke være en kopi af orginalen..
Tvivler på Finn's lokale syns mand kigger efter stel nr på turbo ! Har da aldrig hørt om folk der kigger numre efter..
Omkring ic så kræver det papir, ved ikke om en RS500 i alu kan bruges ? Det er jo en slags orginal
Du må udskifte med OEM dele og ikke andet, men det er klart at hvis det ligner originalt så springer det jo ikke i synsmandens/politiets øjne.
jeg har skrevet et brev til færdselsregelens og spurgt om det er lovligt at montere en uoriginal turbo hvis bilen bibeholder samme ladetryk/hk/nm. Jeg sendte brevet til 2 personer i færdselsstyrelsen og fik 2 svar, den ene sagde ja, den anden sagde nej.
jeg har emailen hvor jeg har på skrift at du gerne må montere en uorginal turbo, hvis du kan bruge den.
Jeg har spurgt en Random syns mand på sj og f-Styr og de svar jeg fik, må man gerne udskifte det skal ikke være orginale dele man benytter. Men igen hvis det ikke syner af ombyg så er det fint !
Ikke alle uoriginale dele ligner hinanden, gælder også turbo
Men til fyren med problemet så igen post et billede af motor rum, og så prøv og ring rundt og høre ad