grydesvamp skrev:
Citat:
Det ville jeg ikke være nervøs for. Når først det kommer ind i tanken bliver det jo blandet med alt det andet benzin.
På mine biler er det standard at sug og retur sidder lige ved siden af hinanden i tanken.
Har du målt temperaturforskellen på dit fremløb og retur?
Du har aldrig haft problemer med stigende benzintryk ? jeg tænker på det modtryk der nu måtte komme i returen når der står fx 20 litter benzin og "holder returen tilbage"
Det kan jeg ikke svare på da jeg ikke har måling af trykket på returledningen.
Men tanken er vel ca 50cm høj, det giver et tryk i bunden af tanken når den er fuld på 0,05 bar. Motoren kører med 2,5 bars tryk på indsprøjtningen. Selv ved rigtig godt vacuum vil den smule modtryk der er pga væskehøjden uden problemer kunne overstiges af det tryk pumpen laver. Så jeg kan ikke se det på nogen måder skulle skabe problemer.
De 2 rør sidder jo ved siden af hinanden i tanken. Det er ikke suge ledningen der har fået et T stykke og så returen ind på der.
Jeg kan ikke se det skulle skabe problemer ihvertfald.