Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 11:22

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: ålborg
hej der ude jeg er løbet ind i et lille problem jeg er den heldige ejer af 2 helt nye turboer fra en golf disel type 2 jeg havde så håbet på at jeg kunne bygge dem på min bmw e30 325i men ved ikke hvor store de er i trim og alt det der og en anden ting er. kan man uden vidre bare tage en turbo fra en disel og sætte på en benzin eller skal man have turboerne modifiseret eller ligende

på forhånd tak
jesper

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Tak for kaffe og god arbejslyst med at få 2 møller plaseret:-D Nu har jeg ikke lige fået min kammerat til at regne ud hvad ladere du burde montere, men 2 dieselladere fra en Golf 2 ( er det ikke 1.6 liter?)er nok ikke det vildeste! Kan fortælle at vi vil bruge 2 stk Garret T3 trim 45 til en 2.4 liter CIH opelmotor. Når motoren er bygget og alt er som det skal være ( i år 2???)skal den lade med ca. 1.7 bar:-P. Det hele kommer an på hvor mange heste du vil have? Lad være med at gå efter 0-3 til 0.5 bar tryk, for inden du ser dig om vil du bare ha MEEEERRREEE! Ordsproget "mere vil ha mere" gælder for bilgale som for narkomaner:-)) Altså hvis du RIGTIG vil ha gang i din bimmer så sælg de minimøller! Hvis du vil kan jeg godt finde ud af hvad du skal bruge?
Mvh. Flemming

Junior Medlem

de er alt for små, det maksimale ladetryk er kan levere inden de klemmer er 0,45 bar, hvilker svarer til 210 heste. ikke just imponerende for alt det arbejde..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time