Her er skumringen er det virkelig nemt at se hvad høj EGT er på en diesel-maskine
Video: Høj EGT - MB 200 diesel 8mm pumpelement
Redaktør: Moderatorer
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Video: Høj EGT - MB 200 diesel 8mm pumpelement
http://www.garaget.org/video/121172
Her er skumringen er det virkelig nemt at se hvad høj EGT er på en diesel-maskine
Her er skumringen er det virkelig nemt at se hvad høj EGT er på en diesel-maskine
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Er det den rigtige video? Synes hellerikke jeg kan spotte det?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Indlæg: 450
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
- Geografisk sted: Sønderjylland
Nu er det også kun 50 cm fra turboen 
Så har den her også høj egt http://www.youtube.com/watch?v=C4lZJu2fMZ8
Så har den her også høj egt http://www.youtube.com/watch?v=C4lZJu2fMZ8
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
- Thomas h p
- Mester Medlem
- Indlæg: 665
- Tilmeldt: 06 sep 2011, 19:45
ja
Kan bekræfte den samme fenomem på en gammel massey ferguson 2645, og den havde ingen gang turbo. Den kunne også begynde at blive rød på toppen af udstødningsrøret, når man kørte med 2 træk halm bagefter, og så op af en bakke.