Peter det var på et Vems system styret af en dyseudgang.
Der fik dioden.
Selv bruger jeg en betydeligt lettere dreven fra en Honda.
Henrik Det ser ud til at du er ved at ramme ve tabellen noget bedre.
Forhåbentligt giver det udslag i en bedre økonomi.
Men du begynder stadig lambdareguleringen, inden du har afsluttet opvarmnings tilskuddet.
Hvorfor det ?
+ du kærer med opvarmnings tilskuddet noget længe.
Min feks afslutter det tilskud ved 70 grader, du afslutter det ved 79 grader.
Og starter lambdareguleringen ved 50 grader
Regulering af tomgang det skal du først bekymre dig om.
Når du har fået justeret Ve tabellen ind, og andre tilskud.
Ps. din batterispænding ser lidt lav ud.
Maks spænding indikeret er 13,45v
En normal ladespænding ligger på omkring 14 volt i denne temperatur.
Så enten lader generatoren ikke helt nok. eller du har nogle dårlige forbindelser, der skal kigges efter.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html