På en Golf er der et hul i konsollen til koblingspedalen, så der kan monteres en bremselyskontakt på nøjatigt samme måde somder sidder på... netop... bremsepedalen. Der smed jeg min i. Jg mener at det er en kontakt til en Kadett E som er justerbar i længden, så det tog 10-15 minutter inkl. at skære noget M12 gevind på plastikhalsen og så montere med den og en møtrik.
Ang. indstillinger, så var det på en suger, og uden specielt mange kræfter, så jeg vidste bare fra lang tid i bilen hvilke rpm jeg plejede at launche ved, så det bloppede jeg ind. Dernæst satte jeg grænsen for hvornår det var launch og hvornår det var flat shift til noget nogenlunde mellem min launch rpm, og der hvor jeg plejede at skifte gear, og flat shift begrænseren blev så sat til nogenlunde 1500 rpm under hvor jeg plejede at skifte gear.
Ret nemt...
Det vi fedtede mest med, var diverse debile indstillinger med partial tændings cut, og ingen fuel cut... f.eks. cut på 7 ud af 8 tændinger og ingen fuel cut => masser af bulder og brag og flammer ud af halerøret. Det var dog ikke noget jeg kørte med... men jeg har noget drenget video med det