Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 11:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 dec 2002, 12:33 
hej hvad er bedst at bruge piggyback eller mf2 jeg skal bruge det til tilskuds benzin jeg har mogle ting på piggybacken. Tænding: Dobbeltspoleanlæg + missing tooth.

Blanding: 0-10V analog og digital Hz,

Lambda target samt temperatur kompensering.

PWM output til f.eks. styring af turbotryk.

Hastighedsbegrænser.

Indbygget tilskudssystem, driver op til 6 ekstra dyser.

Turboapplikationer.

2 tabelserier, der kan skiftes mellem under kørsel. jeg skal nemlig til at have turbo på og bilen har kun mono point
:-/


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 08 dec 2002, 14:33 
var det ikke nemmere hvis du gav det link, hvor du har cut/pastet det fra ???


Top
  
 
Indlæg: 08 dec 2002, 15:21 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 617
Geografisk sted: København
Det lyder som en SMT6 der bliver beskrevet....
http://www.racetec.dk
http://www.perfectpower.com

_________________
Mvh
Michael.

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2002, 17:08 
det er det også men jeg ved ikke om man kan bruge piggyen på min bil da den kun er med mono point


Top
  
 
Indlæg: 09 dec 2002, 23:32 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 86
SMT6 kan fint køre monopoint. Den kontrollerer signalerne til ECU'en og er ligeglad om det er mono- eller multipoint.
/Per

_________________
Per,
www.scantune.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2002, 08:54 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 32
Hej per.......!!!!

Hvordan kan det være at prisen på den ene piggy er steget.... og hvilken har jeg brug for på min bil...! Citroen zx 1.4i ladetrykket blir 0,5-0,6

_________________
kører zx 1.4 snart med turban (forhåbentlig) og blåt lys i antennen...! :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2002, 22:04 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 86
Min leveradør har sat prisen op på produkterne, så jeg er nød til at følge med. Det er udbud og efterspørgsel...
Til din ZX skal du bruge en SMT6 med en ekstra dyse f.eks. 270cc.
mail mig, så skal jeg give dig et bud.
/Per.
www.scantune.dk

_________________
Per,
www.scantune.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team