Fluen skrev:
har læst på det i har skrevet her til aften og Migatronic som henrik linker til virker tiltalende og folk virker godt tilfreds med den.
min gamle svejser er os fra Migatronic og den har virket fint, har bare forventninger om at vil til at svejse noget mere og har et gamle biler som venter på at komme igennem værkstedet. .
grunden til jeg vælger at købe nyt er at jeg ikke har viden om hvad jeg skal se efter på et brugt svejseværk og så er jeg selvstændig hvor jeg kan tage det igennem.
Hvad er problemet med dit nuværende Migatronic?
Spørgsmålet er om det ikke bedre kunne svare sig at sende det til service?
Ny liner, måske nyt greb/hoved, "fransk vask og strygning"...
Jeg fik det gjort med et lille 2-faset 120A værk jeg havde en gang (havde ikke 3 faser i mit gamle hus) - kostede mig... hmm... husker det ikke præcist, men under 1000 kr. i hvert fald, og jeg fik et dejligt velfungerende værk tilbage.
Den der med at at et 180A værk gør at man svejser på de 3 øverste styrker fatter jeg ikke lige.
Jeg har et ældre (tror det er 20 år efterhånden) 180A Migatronic... det er rigtigt at jeg ALDRIG bruger indstilling 1, sjældent 2'eren, og så er det ellers 3 og 4 alt efter om det er karosseri eller noget lidt større, med en sjælden afstikker til trin 5-6 stykker til de noget større ting. Tror jeg har været på 8 stykker en gang hvor jeg virkeligt skulle brænde noget tykvægget grej sammen... men det er jo ikke typisk det man gør det mest i til biler...