Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 11:04

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Det er en sierra cosworth 2wd alternativt getrag 265 fra monza gse. blitzpower laver adapter. Du kan starte med manta 18s gearkasse bare du undlader voldsomme starter og hurtige gearskift. Hvis du kan finde en hel manta 18s billigt kan du bruge motorophæng bundkar oliesi + gearkasse (koblingshuset er nok hvis den er 4 gears) så er den nem at montere i en ascona b. højgearsakslen passer i turbo koblingen. Omega v6 gearkasser passer også på en c20let. Det eneste svære er den elektriske del men der er sikkert en i dk der har lavet en der vil hjælpe.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

ok.. det med de hård starter:´-( er lidt svære at lave når man får mange hæste.. men man kan vil lære at leve med det... nå det vil sige at jeg skal have fat i monza gse gearkasse og en adapter fra blitz så skulle den passe på 2,0 CIH...

hmm min far er elektriker men om han kan finde ud af sådan noget, det er jo en helt anden sag... men jeg må grave lidt i punge og regne på det.. måske man skulle skrive til julemanden og bede om en c20let... man har vel lov til at håbe...:-D

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
GSE gearkassen er til en cih det er en c20xe/c20let den ikke passer til. Skulle kunne holde til 420 nm men svær at finde uden for tyskland.

tja det er ikke noget at gøre ved.. så må jeg bare tage nogle tysk timer,, eller finde en i der god til tysk.. hva med kardan´en får jeg problemer med den.. og kan den over hoved være i tunellen.. der ikke meget plads omkring min 5 gears getrag...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time